Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stits
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #1

    Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

    Korting op 420shop
    Beste Jointjesdraaiers

    Ik heb laatst een Secret Jardin DR120 gekocht.
    Nu ben ik geen kluns met electriciteit maar kan toch echt niet de juiste combinatie vinden waarvan ik dus 100% mezelf kan garanderen dat het goed zit.
    Ik heb een 600 Watt E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap.

    Nu is mijn vraag: hoe sluit ik de spiegelkap aan op de VSA op juiste wijze?
  • triplesix09
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2010
    • 66

    #2
    Stel je eerst voor en bevestig dat je 18+ bent, verder basis regels lezen. En om terug te komen op je vraag gebruik de zoekfunctie en typ hps aansluiten. Komt er een topic met een mooi plaatje hoe het aangesloten moet worden. Succes hè.

    Comment

    • stits
      Retired
      • May 2012
      • 4

      #3
      Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

      Beste triplesix09,
      =-
      Sorry dat ik mijzelf niet even heb voorgestelt. Dit meer uit privacyoverweging. ben een beginnend zelfkweker met een tentje geboren op 30-03-1990. 18+ dus .
      Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. Een van mijn kabels is niet goed/stuk. morgen even een nieuw kabeltje halen en dan kijken of alles werkt. Mocht ik nog problemen krijgen laat ik het weten. Iniedergeval al'bedankt voor de moeite! (foto's komen met meer problemen en anders als de tent staat.)

      Comment

      • Poffertjesporem
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2010
        • 1113

        #4
        Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

        Op bruin en blauw staat spanning, deze sluit je aan op de voeding(het is wisselspanning dus + en - is niet relevant). De geel/groene draad is de aarde, welk je aan de reflector kap verbind op het metaal (zonder verf). Mogelijk zit er op je voeding ook een aarde aansluiting, deze kun je aan het zelfde aarde draad verbinden.

        Grtz.

        Comment

        • triplesix09
          Advanced Stoner
          Member
          • Jul 2010
          • 66

          #5
          Met dit plaatje moet het goed komen denk ik zo maar. Ga je ook een verslag bij houden zodat we je kunnen volgen???
          Last edited by triplesix09; 25 May 2012, 21:13.

          Comment

          • stits
            Retired
            • May 2012
            • 4

            #6
            Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

            toppertjes jongens! de tent is inmiddels volledig aangesloten. Ga nu een topic omhoog voor het verslag en de showfoto's!

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #7
              Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

              Suc6, tis wel warm weer voor een binnen tuin. Tis hier net in de hand te houden (28C max).

              Grtz.

              Comment

              • stits
                Retired
                • May 2012
                • 4

                #8
                Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

                tent staat aan, ik heb hier de temp al aardig in de hand, goede invoer van buiten met het windje, en de temp is max 31.2 geweest (afzuiger stond nog niet aan) en hij is nu tussen de 27.3 min en max 28.6 geweest met afzuiger aan. Zaden vandaag geplant, gewoon vannacht de lampen al op 18/6 laten draaien?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

                  Best ontkiem je onder 24/0 dan komen ze altijd met licht boven en stop de lengtegroei. Ze kunnen na het openklappen van de lobbladeren dan ook meteen beginnen met fotosynthese.

                  Comment

                  Bezig...