Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help me !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help me !!!!

    Korting op 420shop
    eyjh mensen ik ben hier nieuw mijn naam is wesley

    ik heb veel vragen om te beginnen kan iemadn mij precies uitleggen hoe ik een kweek kast kan maken want heb er geen verstand van zaden en dat soort dingen kan ik zo aankomen enigste probleem is dat ik een kweekkast moet hebben kunnen jullie me helpen met de afzuigen enz heb ik ook geen verstand van en lampen wil ik het liefst tl belichten plzz help me

    mvg
    wesley

    #2
    Hey, welkom op het forum!

    In de Micro sectie zal je alvast een boel info vinden!
    Check dit topic even, legt uit hoe je een kastje in elkaar moet timmeren.

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t1824.html

    Peace

    Comment


      #3
      eyjh

      ik heb het in de gaten door je uit leg perfect maar heb je ook foto's waar je plantje groeien dat ik kan zien oe het gaat worden en hoe hoog moet ik hem maken 1,50 hoog genoeg ?? laat me aub even wat weten


      mvg wesley (bikerboy)

      Comment


        #4
        Jeetje sorry hoor ben stoned en zie in eens staan HELP ME!!!! ik rol bijna van mn stoel van het lachen.........
        En wat ik me nu af vraag............. heb je misschien niet even in het forum gesnuffel zo hier en daar om dat je intresse hebt.... Wantttttt als je dat goed had gedaannnn dan weet je nu al hoe je kastje kan bouwen. Het staat er namelijk en wel vaker dan 1 keer ook......Maaaaar het kan ook aan mij liggen hoor misschien denk je gewoon hier kan ik om hulp vragen en dat doe je dan ook meteen petje af hoor.
        So hoop dat je vind wat je zoek ik ken geen kastje bouwen en je helpen want ik kweek Buiten in het zonnetje zonder kastje pffffffff praat kickje noemen ze dat ik typ kickje pfff

        Weltrusten
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          @ bikerboy, die tekst komt van mij af maar daar staan helaas nog geen plantjes in. Heb zelf ook geen frame betimmerd, maar een bestaande kast gebruikt. Ik hoop dat je wat aan de thread hebt
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            reactie

            jaja heb er zeker wat aan maar laats op een andere site hadden ze het ook over voeding en over dat er lucht op de plantje geblazen moest worden maar dat weet ik niet ckor en welke lampen kan ik het best halen voor 2 plantjes want wil beginnen met 2 en als dat lukt dan wil ik er meer maar zou je me ff kunnen zeggen welke lampen dan kn ik ze vandaag nog gaan halen

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Voor 'n (redelijk klein kastje) kun je ook voor TL / Spaarlampen gaan. (of 70 watt HPS).
                Voor wat grotere zou ik voor HPS gaan, 250/400/600 watt
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X