Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voibox 81 instellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voibox 81 instellen

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben hier nieuw.

    Ik had een vraag, hoe stel ik de voibox 81 in. Het is een rare vraag maar ik kom er niet uit.

    bedankt alvast.

    #2
    Re: voibox 81 instellen

    Misschien n raar antwoord, ik ook niet..

    Suc6

    Comment


      #3
      Re: voibox 81 instellen

      .................
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 22:49.

      Comment


        #4
        Re: voibox 81 instellen

        Beschrijving van het internet:
        Relaiskast 2 (voibox 81) 8 x 600 watt of 12 x 400 watt met kachel aansluiting

        Valt deze te gebruiken bij een hobby opstelling of wordt het dan een overkill?

        Comment


          #5
          Re: voibox 81 instellen

          ......................
          Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 23:10.

          Comment


            #6
            Re: voibox 81 instellen

            Zoiets dacht ik al, maar zoals iedereen weet dulden we hier geen grote kweken of intenties voor dergelijke dingen.

            Comment


              #7
              Re: voibox 81 instellen

              Tuurlijk niet, heb er 2 van elk 6 lampen. En ja heb alles zelf opgebouwd de kast alleen de info die de growshop gaf klopt voor geen meter. Lampen bleven gewoon aan de eerste dag van normaal 18uur.

              Comment


                #8
                Re: voibox 81 instellen

                Met 6 lampen is de voibox 61, mgoe..duidelijk niet voor hobbykweek, of heb je een TL-buis op elke aansluiting zitten

                Gebruiksaanwijzing ?
                M'n zoontje van 10 krijgt dat nog voor elkaar.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: voibox 81 instellen

                  Beste QnQ,

                  Ik begin zelf net en heb een hoop te leren , en nou heb ik zelf van een kennis de Voi 81 gekregen te zamen met een dimbal 600w +600w lamp en een Davin DV12
                  En ik kom er zelf ook niet helemaal uit , dus blijkbaar is het voor sommige toc niet zo makkelijkdit te snappen.
                  Wat ik bvb niet begrijp is de Voi heeft in het apparaat 2 LSkra 16Amp schakelaar zitten dus voor de linker zijde van de box 1 en de andere kant ook 1.
                  Kan deze box dan gewoon op 2 groepen aangesloten worden in de groepenkast of moet dit op 1 of anders????
                  En moet ik bij deze dingen wat hier boven aan spulle zijn nog rekening houden mey wat wel en wat niet op elkaar aan te sluiten??

                  Groet
                  Pegelaar

                  Comment

                  Bezig...
                  X