Gavita Hortistar / Triplestar 600 of toch maar voor een Adjust-a-wings Avenger gaan?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DJ Felix
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 808

    #1

    Gavita Hortistar / Triplestar 600 of toch maar voor een Adjust-a-wings Avenger gaan?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Heeft iemand ervaring met bovenstaande kappen? Dan zou ik deze graag horen... Ik zou deze gebruiken in een SJ dr 120.

    Hortistar en Triplestar zijn rond de 70 €. De Adjust-a-Wings Avenger Medium rond de 100 €

    Grtz,

    DJ Felix
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #2
    Re: Gavita Hortistar / Triplestar 600 of toch maar voor een Adjust-a-wings Avenger gaan?

    De Triplestar kan je A symetrisch in stellen en zijn goede kappen net als de Hortistar (maar dat zijn bijna alle diepstralers naar mijn mening) de Wing is goedkoper te krijgen bij 123tuintechniek.

    Hou er wel rekening mee dat dat soort kappen (diepstralers) wel hoger moeten hangen van het gewas dan de standaard kappen hé....

    Comment

    • DJ Felix
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 808

      #3
      Re: Gavita Hortistar / Triplestar 600 of toch maar voor een Adjust-a-wings Avenger gaan?

      Dan weet ik genoeg CannaRebel, rekening houdend met mijn huidige tent set-up is het dan beter dat ik voor de Avenger ga...

      Grtz

      Comment

      Bezig...