Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb net de eerste set gekocht van onlinekweken.nl Ik ga hem toch in de slaapkamer plaatsen, ik ben wel een vaste slaper en ik heb ook altijd wel de TV aan staan. Ik heb nu denk ik wel iets van 500 euro erin gepompt voor alle spulletjes, zaadjes, voeding etc maar ik denk dat als ik kijk naar wat ik iedere maand naar de shop breng dit best wel meevalt en het lijkt me gewoon hartstikke leuk om te doen. Ik ga denk ik misschien 2-3 planten erin doen en ik zat te denken om te beginnen met auto-flower zaadjes, alles is nieuw voor mij dus ik wil simpel beginnen. Zijn er nog kweek schema's voor auto-flower die jullie mij aan kunnen raden? Voor voeding zit ik wel goed het enige wat ik niet helemaal begreep bij auto-flower was hoe lang het licht/donker moet zijn, want ze gaan natuurlijk eerst een beetje groeien en dan gelijk bloeien natuurlijk.
Wat is er beter aan een 600 watt lamp? Dan weet je immers zeker dat je niks binnenhaalt. Zelfs in de 80-80 opstelling is 400 watt al erg veel. Maar als je een oplossing kunt aandragen om de warmte in een 60-60-140 tent van een 600 watt lamp kwijt te spelen: ik houd me aanbevolen. Tevens kan je wellicht een oplossing aandragen om die 35 cm extra van de 600 watter ten opzichte van de 250 watter kwijt te kunnen: lamp boven het dak van de tent hangen wellicht?
Ik ben van plan om deze winter lekker twee plantjes te kweken vanuit wat zaadjes die ik heb gehad. Ik woon zelf in een klein huur vletje en heb niet echt veel ruimte voor groten verbouwingen etc. Voor die redes wou ik dus zo een completen kweektent set kopen waar alles bij zit. Ik ben zeker geen klusser en dit leek mij de beste optie. Ik heb op een paar websites zitten kijken en heb een paar leuke dingetjes gezien, maar zou graag de mening horen van de leden van deze forum en de meer ervaren kweker. Dit zijn de setjes die ik heb gezien,
EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!
Ik ga de tent in mijn slaapkamer neerzetten en daar staat ook een raam voor de geur afvoering, wat zijn de ervaringen met deze setjes en welke word aangeraden? Ik ga dit puur om de hobby doen dus het is niet dat ik honderden plantjes wil met toppen die nog groter zijn dan de tent (al zou dat wel lachen zijn) maar het gaat echt meer voor de hobby en omdat ik denk dat verser wiet niet bestaat en het me toch wel leuk lijkt om van zaadje naar jointje te gaan. De planten die we gaan doen voor als dat uitmaakt zijn de Purple Haze Feminised van Sensi Seeds.
Leave a comment: