iemand ervaring met het gib irrigatie systeem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #1

    iemand ervaring met het gib irrigatie systeem

    Korting op 420shop
    zoals de titel al luid is er iemand die ervaring heeft met het gibs irrigatie systeem ?
    voor de prijs zou je haast zeggen dat het te mooi is om waar te zijn

    hier een linkje
    de bedoeling is om een kweekruimte van 1 x 2 te benutten en dat zou precies lukken met dit systeem
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen
  • Zenne
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 386

    #2
    Re: iemand ervaring met het gib irrigatie systeem

    Onnodig spul vind ik.

    Comment

    • berend van nusteren
      Banned
      • Sep 2012
      • 211

      #3
      Re: iemand ervaring met het gib irrigatie systeem

      nog niet mee gewerkt,maar voor die prijs is echt super goedkoop,zou hem zeker kopen als ik een groot tentje had.

      Comment

      • AudioSystemRolla
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1709

        #4
        Re: iemand ervaring met het gib irrigatie systeem

        nou ja het voornaamste is dat ik nogal onregelmatig werk en dan ben ik iig gerust dat ze te drinken hebben gehad
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment

        Bezig...