smalle kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DarkSide
    Big Bongmaster
    Member
    • Oct 2010
    • 380

    #31
    Re: smalle kweektent

    licht = gewicht
    jij voelt toch ook verschil tussen gruis & amnesia
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment

    • ikkedus
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 241

      #32
      Re: smalle kweektent

      ja maar overal zegt iedereen wat anders en heb steeds gehoord dat bij AF er iets anders geld dan veel watt, daarom vraag ik het hier ook

      Comment

      • DarkSide
        Big Bongmaster
        Member
        • Oct 2010
        • 380

        #33
        Re: smalle kweektent

        ja de gehele kweek je lamp op 18/6 laten staan (of 20/4)
        je moet bij een autoflower niet aan de lichturen komen voor deze in bloei te laten schieten.
        Hier zie je hoe een autoflower groeit dankzij dutch passion seeds.
        AutoMazar® Dutch Passion - Cannabis growing time lapse

        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #34
          smalle kweektent

          Iedere dag 8 uur langer de lamp laten branden is niet altijd even interessant hoor.... Toch niet met elek kosten van vandaag .... Opbrengst zal zowiezo wel beter zijn, maar het kost je ook merkelijk meer!

          Comment

          • ikkedus
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 241

            #35
            Re: smalle kweektent

            ik heb een klein probleem en dat is geld, ik heb nu zoveel spullen en ga nog wel bij die thermostaat een controller halen kost maximaal 30 euro of zoiets.

            heb een clipfan liggen en mijn idee is om toch die grote filter met afzuiging te gebruiken omdat ik gewoonweg geen geld heb voor een andere, de lucht die hij afzuigt weer in de tent te blazen en die clipfan buiten de tent te zetten zodat hij 24 uur per dag verse lucht inblaast, heb nu 11 liter potten staan

            zal dat werken? ik ben een noob en zoek een oplossing voor de eerste periode als ik weer wat geld heb koop ik een lichtere filter en afzuiging.

            wie kan mij met deze spullen of een goedkope oplossing zoals die combi van 50 euro minican, ik zet wel ff foto's neer hoe het nu staat002 (640x427).jpg003 (640x427).jpg004 (640x427).jpg005 (640x427).jpg006 (640x427).jpg


            mini fan + filter

            artikelnummer: 1150.0228
            Set aanbieding Winflex buisventilator + Prima Klima mini filter

            Axiaal ventilator, 185m3/h + koolstoffilter 160m3
            Koelt probleemloos verlichtingssystemen tot 250W.

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #36
              Re: smalle kweektent

              @ik heb een klein probleem en dat is geld, ik heb nu zoveel spullen en ga nog wel bij die thermostaat een controller halen kost maximaal 30 euro of zoiets.

              Met dat probleem kampen een heleboel Nederlanders. Maar Spekman heeft daar een oplossing voor: dat geld wordt weggeroofd bij mensen, die niet te beroerd zijn om de wekker 's-morgens op 6 uur te zetten. Dus als je de werkenden ook arm maakt, is een ieder binnenkort in Nederland arm. Kijk maar wat nivelleren heeft opgeleverd in Rusland en zijn satelietstaten. Het lijkt wel of ambitie en vlijt teneinde enige maatschappelijke welstand te verwerven als asociaal wordt gezien.
              Last edited by Xtreme; 4 November 2012, 15:55.

              Comment

              • ikkedus
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 241

                #37
                Re: smalle kweektent

                ja ach ik werk 6 nachten per week dus wat wilj zeggen, oja 12 uur per dag, alleen mijn geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst vanwege scheiding

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #38
                  Re: smalle kweektent

                  Vanwege een scheiding gaat er geen geld richting belastingdienst. Tenzij er derdenbeslag door de belasting op dat deel van je inkomen is gelegd dat uit gewone alimentatie voor je ex bestaat. Maar dat kan alleen als je ex nog zelfstandig opgebouwde belastingschulden heeft. Gewone alimentatie en eventuele kinderalimentatie gaan onder normale omstandigheden naar je ex en eventuele kinderen en nooit naar de belastingdienst. De alimentatie van je ex kun je aftrekken bij de rubriek inkomensvoorzieningen en bij de kinderalimentatie kun je een fordaitair bedrag -afhankelijk van de hoogte en de leeftijd van je kinderen- als buitengewone last wegens kosten levensonderhoud van naaste verwanten (persoonsgebondenaftrek) op je inkomsten uit werk en woning in mindering brengen. Je kunt beter bij een fiscalist met 40 jaar werkervaring niet met lariekoek aan komen zetten. Het enige wat je in jouw situatie krijgt, is een jaarlijkse belastingteruggaaf. Tenzij je voordien hebt gekozen voor een maandelijkse voorlopige teruggaaf.

                  Comment

                  • ikkedus
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 241

                    #39
                    Re: smalle kweektent

                    dan zal ik het je anders zeggen, door een scheiding ben ik mijn baan bij de provincie kwijtgeraakt 5 bedrijven die ik had en huis, met al mijn bezittingen aan mijn ex gegeven, alleen omdat er een groot deel van inkomsten nog terug betaald moest worden, door een verkeerde actie van mijn accountant, ik had btw 45.000 terug gevorderd en dat moest op naam van mijn ex, ik terug betalen en zij terugkrijgen, en nadat dat moment kwam een scheiding, ik heb 800 euro loonbeslag en mijn ex heeft het geld opgemaakt, ik ben dus al jaren bezig met een rechtzaak tegen haar en ge;lukkig heeft ze alles toegegeven maar financieel heb ik het dus ruk.

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #40
                      Re: smalle kweektent

                      Oorspronkelijk geplaatst door ikkedus
                      ja ach ik werk 6 nachten per week dus wat wilj zeggen, oja 12 uur per dag, alleen mijn geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst vanwege scheiding
                      Dan is het probleem ontstaan bij de scheiding en deling van de huwelijksgoederengemeenschap. In onderlinge samenwerking met een fiscaal jurist een een notaris zou er een echtscheidingsconvenant zijn opgemaakt, waarbij dit soort idioterieen nooit zou hebben plaatsgevonden.

                      Comment

                      • ikkedus
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 241

                        #41
                        Re: smalle kweektent

                        ja is gebeurd uiteraard maar als mijn ex het geld meteen opmaakt procudeer je tegen haar en dat is wat er nu speelt nog, dat was de uitleg over mijn financiele sh.t heb j ook antwoordenbetreffende het topic? het is uiteraard leuk om iemand de les omtrend fiscaal en geld te lezen maar daar zit ik hier niet voor op het forum, al leg ik wel eerlijk mijn probleem uit maar dat staat hier los van

                        Comment

                        • ikkedus
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 241

                          #42
                          Re: smalle kweektent

                          mijn skunk wss staat nu in bloei en heb mijn 5 AF erbij geplaatst, temperatuur is helaas 27 a 28 graden 90% luchtvochtigheid dus moet daar wat aan gaan doen, geef nu 3x per week canna flores, 1 theelepel op 1 liter water, denk dat meer geven of meerdere dagen niet echt goed gaat uitpakken of iemand kan mij daarvoor adviseren?

                          AF zijn northern light, royal dwarf, royal automatic, royal blue matic, royal ak automatic

                          wiet 001 (640x427).jpgwiet 002 (640x427).jpgwiet 003 (640x427).jpgwiet 004 (640x427).jpgwiet 005 (640x427).jpgwiet 006 (640x427).jpg

                          Comment

                          • Zenne
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 386

                            #43
                            Re: smalle kweektent

                            lv%90 dat is raar met die filter.
                            Verder zien er goed uit,succes.

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #44
                              smalle kweektent

                              Vind het ook wel erg hoog, is je meter niet stuk?

                              Comment

                              • ikkedus
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2012
                                • 241

                                #45
                                Re: smalle kweektent

                                nee sorry heb niet de afzuiging aan staan had ik moeten melden, hij maakt een geluid als een vliegtuig, koop een andere einde van de maand, ik zal hem wel elke dag een ;paar uur aanzetten kijken of dat helpt

                                Comment

                                Bezig...