Tent??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jezus007
    Retired
    • May 2009
    • 82

    #1

    Tent??

    Korting op 420shop
    En??? En???
    Attached Files
  • ElectroBeatz
    Expert Stoner
    • Aug 2012
    • 80

    #2
    Re: Tent??

    zoiets is de eerste keer dat ik dat zie welk systeem is dit en hoe werkt het wat is just de bedoeling met die buizen en zo als ik daar meer over kan te wete komen zou dit mss eens goed zijn voor in de toekomst

    ga deze topic volgen stoeltje is gezet

    grtz

    Comment

    • jezus007
      Retired
      • May 2009
      • 82

      #3
      Re: Tent??



      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      MIJN SYSTEEM IS ZELF NOG OP PROEF...... :p

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      test is op paprika en hou jullie op de hoogte

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      hydro.jpg

      Comment

      • Sole mio
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 808

        #4
        Re: Tent??

        Op 2.38 van het laatste filmpje zie je zijn hond zitten,leuk detail.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment

        • jezus007
          Retired
          • May 2009
          • 82

          #5
          Re: Tent??

          hahaha mijn hond niet lol :p heb geeen

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          simple_hydro_setup.jpg

          Comment

          • jezus007
            Retired
            • May 2009
            • 82

            #6
            Re: Tent??

            en wat denken jullie ervan????

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Tent??

              Yep, leuk.
              Je moet er wel bovenop blijven zitten met pH en EC controle, maar als je dat onder de knie hebt gaat het best lukken.
              Systeem werkt prima met Cannabis, die kunnen flink groot worden daar in.
              Ik zag op het filmpje ook bekertjes, maar ik zou netpotjes gebruiken. Die zijn net wat steviger aan de bovenkant.

              Ik zou er nog wel even wat nette PE bochtjes tussen zetten waar nodig.
              Ik zie nu je slang al wat vouwen, en de uitstroom wil je niet belemmeren
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • jezus007
                Retired
                • May 2009
                • 82

                #8
                Re: Tent??


                maar snap de ec en pc niet echt

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Tent??

                  Er valt weinig aan te snappen.
                  Met zo'n systeem heb je een voeding nodig geschikt voor hydro.
                  Afhankelijk van het merk voeding je gaat gebruiken, volg je het schema dat ze opgeven, daar staat de pH en EC bij.
                  De EC is afhankelijk van de hoeveelheid voeding en de pH pas je aan met pH- of pH+
                  Je hebt wel een pH meter en een EC meter nodig.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • jezus007
                    Retired
                    • May 2009
                    • 82

                    #10
                    Re: Tent??

                    heb alles van hesi
                    heb ec en ph meter

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    maar hoe meet je het context en hoe ga je tewerk met de voeding?

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    snap de getallen niet en hoe men water op punt te krijgen... dacht het simpelder was

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Tent??

                      Aarde is simpel. Hydro luistert heel precies.
                      Maar hydrokwekers vinden aarde weer moeilijker, het is maar net wat je gewend bent denk ik
                      Je systeem is niks mis mee, gewoon doen.
                      Als je een verslag ervan maakt en regelmatig bijhoudt krijg je vast wel tips en commentaar mocht er iets mis gaan.

                      Heb je die Hesi Hydro startersbox ?
                      Daar zit een boekje bij waar veel info in staat toch ?

                      Simpel gezegd pak je een emmer water, je volgt de hoeveelheden van het schema en meet de EC.
                      Daarna pas je de pH aan met pH- of pH+ naar 5.5 en ben je klaar.
                      Je blijft je de waardes meten die terugkomen van je planten zodat je weet wat ze 'doen'.

                      Maar ik ben geen hydro-kweker, dus wanneer je exact welke EC moet geven en meten ben ik niet van op de hoogte.
                      Er staan op JD ook wel wat natte kweekjes denk ik...(ff kijken)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • jezus007
                        Retired
                        • May 2009
                        • 82

                        #12
                        Re: Tent??

                        thx begin het al na wat opzoekwerk wel te begrijpen

                        Comment

                        Bezig...