De democratisering van de kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DJ Felix
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 808

    #1

    De democratisering van de kweektent

    Korting op 420shop
    De kweektent komt toch echt 'uit de kast' de laatste tijd.

    Vandaag te koop bij Ibood BE van 700,- nu voor 279,95,-

    ibood van de dag.jpg

    Het merk van tent heb ik alvast nog niet van gehoord, Artintermodal of zoiets... Ze leveren er een 250 Watt spaarlamp, hygrometer, reflector, ophanging en clipventilator bij...

    Grtz,

    DJ Felix
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: De democratisering van de kweektent

    alleen de tegoedbon "verlaat de gevangenis zonder te betalen" erbij
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • DJ Felix
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 808

      #3
      Re: De democratisering van de kweektent

      Moreweed, die zit waarschijnlijk niet in de prijs inbegrepen

      Comment

      • fl13r3flu1t3r
        Banned
        • Aug 2010
        • 3100

        #4
        Re: De democratisering van de kweektent

        Ik zie het meer als de stigmatisering van de 600 Watt eh..

        Comment

        • WeedoHolic
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 780

          #5
          Re: De democratisering van de kweektent

          Democratie bestaat niet dude, enkel voor de labiele geest.
          1 maal in de 4 jaar 'inspraak' hebben is geen democratie maar eerder iets als 'gekozen fashisme'.
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment

          • DJ Felix
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2011
            • 808

            #6
            Re: De democratisering van de kweektent

            Nie klagen WeedoHolic, wees blij dat je op deze zijde van de aardkloot leeft Er zijn erger plaatsen dan BE en NL kwa regime...

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: De democratisering van de kweektent

              ik wil helemaal niet stemmen in de tent. Die ene valse noot valt toch niet op..
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • WeedoHolic
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 780

                #8
                Re: De democratisering van de kweektent

                Nah mr.DJ, elders gebeurt 't openlijk en zonder schaamte. Hiero gaat 't in het geniep.
                Niet alles geloven wat ze op TV zeggen he ouwe
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment

                • DJ Felix
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 808

                  #9
                  Re: De democratisering van de kweektent

                  De ouwe staat nog altijd scherp hoor snotaap De kijkbuis wordt hier zeer kritisch en weinig bekeken
                  Maar ik begrijp je wel, beetje hypocriete houding in onze thuislanden de dag van vandaag.

                  Comment

                  Bezig...