Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keuze kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    keuze kweekruimte

    Korting op 420shop
    ik heb ter beschikking 1 zeecontainer, 2 stacaravans van 3 meter op 8 en een lege electriciteitskast van 3x3x3m en nog een autowrak
    wat is volgens u de ideale kweekruimte en waarom?
    gtz

    #2
    ligt eraan hoeveel planten je wil een sta caravan staat toch van de grond af dus je zal minder last van de kou hebben ik zou voor een goed geisoleerde sta caravan gaan suc6 ermee
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door emielschut View Post
      ligt eraan hoeveel planten je wil een sta caravan staat toch van de grond af dus je zal minder last van de kou hebben ik zou voor een goed geisoleerde sta caravan gaan suc6 ermee
      idd maar dan vraag ik mij af of die wel makkelijk lichtdicht te krijgen is met al die ruiten en tis ook al een oudere caravan, buiten de zeecontainer.. nadeel bij de zeecontainer is dat er nergens openingen zijn en bij de caravan wel voor luchtafvoer

      Comment


        #4
        Dit is wel wat je noemt een luxe probleem..

        Ik zou persoonlijk wel voor de zee containers gaan i.v.m. licht dichtheid.

        container kan je hoek voor hoek opkrikken met een auto krik en vervolgens houten balken eronder schuiven zodat ze geen warmte aan de grond verliezen.

        wat de openingen betreft, tja dat wordt even bikkelen of een plasma snijder oid bij de bouwmarkt huren

        grzz

        Comment

        Bezig...
        X