Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel planten onder 600watt?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel planten onder 600watt?

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik worstel nu al een tijdje met een vraag.

    Hoeveel planten zet je best onder een 600watt lamp?

    Tot nu toe zette ik er altijd 6 onder, maar mijn opbrengsten zijn niet zoals het moet, gewoonlijk zo'n 25 gram per plant, een maat van mij zet zijn hok altijd vol onder 400watt en heeft bijna het dubbel van opbrengst (in totaal), volgens hem zet je dus best het hok vol, daarvoor deed hij er ook 6 in, maar de opbrengst is beter als je het hok vol zet.

    Een paar anderen beweren net dat 4 of 6 planten ideaal is.

    Ik heb een oppervlakte van 1.5m op 2m, daar kan ik gemakkelijk 12 plantjes in kwijt, maar ik heb ook gehoord dat ik dan allemaal kleine topjes ga hebben.

    Kortom, ik heb al vanalles gehoord en ben een beetje de weg kwijt.

    Ik had dus graag jullie meningen hierover eens gehoord, wat jullie ervaringen zijn.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Volzetten dat hok
    Als je zoveel ruimte heb moet je het gebruiken , anders is het zonde om een 600 watter te laten branden.


    Grtz.

    Comment


      #3
      ik zet er op 1 vierkante meter 9 maximaal . Die staan in die vierkante 11 liter potten van GS Alien . Ze staan wel onder ne 400 watter hps .

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Dank jullie wel, nu ben ik weeral een stukje wijzer geworden!
          De volgende keer zet ik er in ieder geval 9 onder een lamp.
          Ik ga jullie zeker op de hoogte houden, ik denk er aan om eens een verslagje te maken, maar met de problemen die ik nu nog heb kan ik nu niet direct uitpakken .

          Maar opgeven staat niet direct in mijn woordenboek, allez toch niet vooraan.

          Het zal ooit wel een keer goed gaan zeker?
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            De aanhouder wint .

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Hoeveel planten onder 600watt?

              Ik heb 2.10 hoog , 90 breed en 80 diep, ik heb er al 3 kweekjes bubblegum en creamatic op 400 watt gezet, femenizid autoflowers,...
              het werkt prima hoor onder die 400 w, daar heb ik er 9 onderstaan op 11 liter potten. Ik trek gemiddeld 30 gram er van af, ...maar dat is afhankelijk van je soort, een goed supstraat is HEEEEEEL belangrijk, want als je beginner ben hoef je ook niet zo veel te lopen kloten met voeding enzo, ik ben al iets meer gevorderd en doe max 1.6 ec , maar de eerste 4 weken geef ik ze niks, dan 2 weken van 1.4, tot 1.6 opbouwen, dus 2 weken voeding tot aan week 6 en daarna alleen nog maar normaal water met een ph van tussen de 5.8 en 6.2, meestal geef ik ze 5.9, dus de antwoord op je vraag is zo......kan makkelijk 9 plantjes onder 400 watt. Hier heb je een foto van het resultaat, niks mis mee. GR JIMG_0289.jpgIMG_0302.jpg
              IMG_0291.jpg

              Comment


                #8
                Re: Hoeveel planten onder 600watt?

                bar hoor een topic uit 2008 kerel

                Comment


                  #9
                  Re: Hoeveel planten onder 600watt?

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoeveel planten onder 600watt?

                    Toch een foto die we gaan pikken.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoeveel planten onder 600watt?

                      lol zat er ook aan te denken

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoeveel planten onder 600watt?

                        Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                        Toch een foto die we gaan pikken.
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment

                        Bezig...
                        X