rebuilding kweekkast project x

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #31
    Re: rebuilding kweekkast project x

    die zal je meer dan versteld laten staan ik zit gekluisterd aan je topic
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • psychedelic1988
      Retired
      • Oct 2012
      • 2796

      #32
      Re: rebuilding kweekkast project x

      je bent welkom hoor volgens mij staat dit topic onderhand alleen maar vol met berichten van ons haha
      ben wel benieuwd wat die dames doen in 11L potten of se dan ook zo groot worden

      Comment

      • Medical-Spliff
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 2061

        #33
        Re: rebuilding kweekkast project x

        hahahah is idd wel zo bijna godver zie het nu maar!!! je hebt andere nick die lemon haze doet me niet veel goed
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment

        • psychedelic1988
          Retired
          • Oct 2012
          • 2796

          #34
          Re: rebuilding kweekkast project x

          haha dat duurde gvd ff he haha goed teken toch heb je een goed wietje gekweek haha

          Comment

          • Medical-Spliff
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 2061

            #35
            Re: rebuilding kweekkast project x

            nee mijn buddy heeft die goed gekweekt, die heeft terug een knalritje monstertoppen maar zal in mijn verslagtopic nog wel wat foto's plaatsen als ze onder de schaar gaan en ja idd duurde even maar had het echt niet door
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment

            • psychedelic1988
              Retired
              • Oct 2012
              • 2796

              #36
              Re: rebuilding kweekkast project x

              haha relax kom maar op met die foto's binnekort ben wel benieuwd
              En ja denk dat we hier allemaal wel is last van hebben

              Comment

              • psychedelic1988
                Retired
                • Oct 2012
                • 2796

                #37
                Re: rebuilding kweekkast project x

                Ik ben alvast aan het vooruit denken voor me kweekie straks en wou eigelijk gaan kweken met grotere potten. Maar aangezien ik toch ook meerdere plantjes neer wil zetten ben ik me helemaal rot aan het zoeken naar hoge smalle potten lxbxh 20x20x50cm ofsow.
                Heeft iemand een id of er iets in deze richting te krijgen is en zo ja waar? haha

                momenteel staat de bouw even stil de laatste aanpassingen zullen volgende week gedaan worden als het geldpotje weer is bijgevuld.

                greetz

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #38
                  Re: rebuilding kweekkast project x

                  Waarom niet zoiets, http://www.eugrowshop.eu/nl/potten-k...5x305cm-18ltr/
                  jij zegt 20x20x50 en dit is 30x30x30 lijkt mij hetzelfde
                  hoog is moeilijk te vinden
                  Last edited by berry ryder; 26 January 2013, 21:51.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • psychedelic1988
                    Retired
                    • Oct 2012
                    • 2796

                    #39
                    Re: rebuilding kweekkast project x

                    ja daar zat ik al naar te kijken maar dan kan ik er uhmmmm 15 neerzetten zonder fatsoenlijk bij de achterste te kunnen. Vandaar de ong. 20L potten op zon manier 20/20/50 als da bestaat hou ik tenminste wat extra bewegingsruimte over

                    Dan zou ik misgien eerder naar zo iets gaan http://www.eurokweek.com/kweekpotten...-65-liter.html en dan verdelen in 3 vakken dan kom je uit op 21,5L zegmaar
                    Last edited by psychedelic1988; 26 January 2013, 22:08.

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #40
                      Re: rebuilding kweekkast project x

                      Das ook een idee ja, als je zoiezo fem zaad plant kan dat best
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • Medical-Spliff
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 2061

                        #41
                        Re: rebuilding kweekkast project x

                        zou je kunnen doen maar zou er wel langs de zijkant onderaan gaten inmaken net zoals bij je potten en mischien ook wat in je onderkant
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment

                        • psychedelic1988
                          Retired
                          • Oct 2012
                          • 2796

                          #42
                          Re: rebuilding kweekkast project x

                          ja idd ma zat wel te denken om er wel schotten in te maken dan dat ze toch allemaal een eige ruimte hebben
                          maar die bakken zijn wel hele degelijke maten voor in me kastje en idd ik zal zelf met de boormachine aan de gang moeten haha mja das zo gebeurd is ff kijken hoeveel ik er ken pakken dan want ik had ze ook gevonde van 20L(zou ik er 25 kwijt van kunnen) maar daar kon ik alleen hele pallets kopen

                          Comment

                          • Medical-Spliff
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2011
                            • 2061

                            #43
                            Re: rebuilding kweekkast project x

                            wel opletten wat je gebruikt als schot dat je geen schimmel ofzo door vocht in je schot krijgt
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment

                            • psychedelic1988
                              Retired
                              • Oct 2012
                              • 2796

                              #44
                              Re: rebuilding kweekkast project x

                              nee idd zat ook gewoon aan bepaalde soort plastic te denken ofsow moet ik me nog ff in verdiepen
                              van die 65 l bakken zou ik er 6 neer kunnen zetten zijn 70x40x30 dus 18 dames dan hmmm we zullen zien

                              Comment

                              • Medical-Spliff
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2011
                                • 2061

                                #45
                                Re: rebuilding kweekkast project x

                                zware plannen kerel, beginnertj was zijn nick dangodver ge zij wree kerel, knalle
                                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                                Comment

                                Bezig...