Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedkope kweek ruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    goedkope kweek ruimte

    Korting op 420shop
    hoi mede tuinierders,ik zou graag een kleine kweek kast bouwen maar men budget is zeer laag de kast heb ik al
    als verlichting ga ik gebruik maken van spaarlampen van 20 watte met 1000lummen is dit voldoende?
    voor verluchting heb ik een pc fan ook zou ik nog graag willen weten mijn kast is 1 m hoog op welke hoogte zou ik de plantjes ongeveer in de bloei moetten zetten. en of ik bij een plaatselijke boerebond voeding zou kunnen halen voor toch een mooie opbrengst te kunnen krijgen.

    alvast bedankt grzt path
    Last edited by path; 6 December 2008, 16:57.

    #2
    Heey Path, welkom op op jointjedraaien forum.
    Low budget kweken kan zeker, maar je zal toch wat moeten investeren in ten minste goede verlichting (low budget = TL of spaarlampen) en ventilatie (bv: computer ventilator)
    Lees zeker de micro-sectie

    Mag ik je ook vriendelijk vragen je voor te stellen in welkom op het cannabis forum

    Greetz,
    zion
    Last edited by zion; 3 December 2008, 21:27.

    Comment


      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...amp-t2325.html

      Comment


        #4
        Re: goedkope kweek ruimte

        hoii allemaal
        ik heb 4 plantjes die ik wil kweken
        ik wil ze op men kamer zetten maar daar is het best koud
        hoe zou ik dit het beste aanpakken?
        ik moet ze uiteraard in een kast zetten die ik zelf ga maken misschien iemand tips??
        alvast bedankt

        Comment


          #5
          Re: goedkope kweek ruimte

          hallo en welkom.
          lees eerst eens de regels, stel je dan eens voor en lees dan een paar topics van mensen die ongeveer kweken op een manier die jij ziet zitten.

          mvg,
          Pottytrainer
          Last edited by pottytrainer; 1 February 2012, 13:34. Reden: skreivvautjes

          Comment

          Bezig...
          X