afzuiging?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • junk23
    Retired
    • Dec 2008
    • 5

    #1

    afzuiging?

    Korting op 420shop
    ik wil binnenwiet kweken heb al een kast gemaakt van 90cmx90cmx170 hoog ben van plan om 5 a 6 planten er in tekweken heb ook als 400 watt hps lamp zit aleen nu nog met het probleem de afzuiging wat moet ik er voor gebruiken welke filter? en waar kan ik die halen
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #2
    Ik heb hier http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ger-t2659.html enkele te koop staan .
    Met dat het morgen sinterklaas is mogen ze weg aan 50eurostuk

    Comment

    • Nosleep
      Banned
      • Oct 2008
      • 26

      #3
      Als ik het een beetje vergelijk is volgens mij een ventilator met debiet van 225 m3

      en de gepaste Koolstof Filter 160 kub ruim voldoende. Best kan je dan ook nog een fan controler met bijhorende en compactibele thermostaat ook aanschaffen.
      Op de vraag waar denk ik dat er her en der op het forum links en ook rechts staan waar te halen en ev thuis te laten leveren ook

      Comment

      Bezig...