Mijn hokje is bijna af, ik ben het reflectiemateriaal aan het hangen en morgen zou ik de VSA op zijn vaste plaats willen hangen. Nu vroeg ik me af of ik op het plafond van mijn hokje ook reflectiemateriaal moet voorzien? Het plafond is gemaakt van MDF platen, dus alvast lichtdicht. Mij lijkt het nutteloos om daar ook voor reflectie te moeten zorgen, of zie ik dat verkeerd? Het enige dat het kan doen is loskomen en op de lamp terechtkomen, wat ik natuurlijk wil vermijden...
Ten tweede vroeg ik me af of de VSA in een hoek van +/- 45 graden mag worden geplaatst? Dus noch horizontaal, noch verticaal... Ik heb 'm op een stevig stuk Ertalon (niet brandbaar materiaal) geplaatst, maar zou nu die plaat met de VSA op een van de balken van het dak willen bevestigen, zodat die 1° uit de weg en van de grond hangt en 2° op gelijke hoogte ongeveer als de lampen hangt (buiten het hok). Of moet een VSA altijd horizontaal staan/hangen? Alvast bedankt!
Ten tweede vroeg ik me af of de VSA in een hoek van +/- 45 graden mag worden geplaatst? Dus noch horizontaal, noch verticaal... Ik heb 'm op een stevig stuk Ertalon (niet brandbaar materiaal) geplaatst, maar zou nu die plaat met de VSA op een van de balken van het dak willen bevestigen, zodat die 1° uit de weg en van de grond hangt en 2° op gelijke hoogte ongeveer als de lampen hangt (buiten het hok). Of moet een VSA altijd horizontaal staan/hangen? Alvast bedankt!

Comment