Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...
Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...
Kast is al goed geïsoleerd. Toen panlatten gezet. Daar anti-detectiefolie over met dus een holle ruimte er achter. Daar weer panlatten over gezet met daar weer zwart/wit folie over heen. Hier zit dus ook weer holle ruimte achter. Zo heb je twee keer een koudebrug zeg maar.
Zo productief dagje geweest:
vijverfolie in hoofdkast én stekken kast gemaakt.
Zwart-wit folie in stekkenkast gemaakt.
Flink met Duck tape aan het plakken geweest 》naden zwart-wit folie
Stroom naar stekkenkast gelegd.
T-Neon 2 x 75 Watt in stekken kast geïnstalleerd.
thermometer met externe voeler geïnstalleerd.
De dames buiten eens goed geïnspecteerd: 6 rupsen weg kunnen halen, zaten ze aardig kaal te eten.....
Voor het eerst voeding aan ze gegeven: Ana A + B ( kreeg gele bladeren, ze vroegen er om. ..)
Nu ff een smoken in de shop, foto's volgen zo snel mogelijk. ...
@ Mafferd: Thanks man, gaat idd wel lekker, alleen soms ligt het ff tijdje stil ivm me drukke baan.... Ach eerste ronde wordt ook pas eind september ivm 3 weken vakantie. Maar dan Ga Ik los... Nu al zin in!
@Audio... : klopt, heb er bloei in zodat mocht het veel gaan regenen ik me autoflowers uit de tuin daar toprotvrij in kan afbloeien. Uit voorzorg zeg maar...
Comment