Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Grow kast voor 1 enkel plantje in groei en 1 in bloei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een Grow kast voor 1 enkel plantje in groei en 1 in bloei.

    Korting op 420shop
    Dag Allemaal,


    Ik heb sinds kort groen licht gekregen van de oudjes om een plantje te zetten in onze achterkamer.
    Als een gek ben ik opzoek werk beginnen verrichten maar bleef vooral met een hoop vragen zitten aangezien ik zo weinig ga kweken.

    1.Ik vroeg me af wat voor afmetingen aangeraden zijn voor wat ik ga doen (Van de kast zelf (veg. en Bloei. Kamer)
    2.Het afzuigsysteem is toch wel een duur objectje, Kan je niet op een manier adhv ventilatoren zelf iets fabriceren, zo ja, hoe ?
    3.Hoe kan ik mijn room op temeratuur houden als de verwarming in de kamer nog met zo'n draai knop werkt. (Ik las al iets over een fan controller thermostaat, werkt dit effectief?)
    4. Welke soorten zijn aan te raden voor beginners
    5.Heeft er toevallig iemand een plannetje staan voor een soortgelijke kast? Dan kan ik me daar wat op basseren.


    Alvast bedankt.


    Moesten deze vragen makkelijk te vinden zijn op dit forum , mijn excuses maar ik had niets gevonden.

    #2
    Re: Een Grow kast voor 1 enkel plantje in groei en 1 in bloei.

    1. afmeting?? zou voor de max gaan wat je mag van je ouwe lui daar dan je lampe weer naar kiezen.

    2. als je micro gaat kweken, dus geen hps lamp hebt zou je goed af kunnen met computer ventilatoren. scheelt een hoop centen.

    3. fancontroller is het ding wat je ervoor nodig bent je afziging te regelen en zo dus je klimaat beheersbaar maakt.

    4. Soortjes genoeg neem er 1 die je leuk lijkt en past bij de maat van je kweek ruimte.

    5. geen planntje hier voor een gelijke kast maar wel bezig met een vrieskastje te verbouwen. zie link in handtekening.


    greetzzzz mafferd

    Comment


      #3
      Re: Een Grow kast voor 1 enkel plantje in groei en 1 in bloei.

      1 plant is best leuk om te kweken. Dan moet je haar een lange voorgroei tijd geven zodat ze lekker groot word.
      Ook gaan toppen of scroggen dan benut je de ruimte optimaal en je vergroot je oogst terwijl je maar 1 plant hebt.

      Ik zou idd zoals mafferd zij het grootste doen. Of je zoekt een plek waar je je kast wil hebben en kijkt wat de beste afmetingen zouden zijn (minimaal LxBxH 60x60x160).
      Anders moet je naar de micro afdeling gaan.

      over de ventilators: De wietkweek afzuigingen zijn best duur ja. Je moet voor een badkamer ventilator zoeken.
      http://www.obibouwmarkt.nl/starx-ven...ontent=default
      Deze heb ik. Die zal wel goed zijn voor jouw.

      Je kan een pc fan of 3 als passieve of actieve inlaat erin zetten.

      Kies een sterk soort met een korte bloeitijd.
      Dan kun je nog eens een foutje maken en door de korte bloeitijd kun je ook minder fouten maken.
      mijn eerste soort was White Russian. Ze doet haar naam eer aan.

      Comment


        #4
        Re: Een Grow kast voor 1 enkel plantje in groei en 1 in bloei.

        Zolang het niet gaat vriezen op dat kamertje op een sauna wordt omdat er bijvoorbeeld enkel glas zit dat pal op het zuiden staat hoef je je daar nog even geen zorgen over te maken
        Eerst de afmetingen bekijken en dan de rest erbij zoeken
        Guerrilla: 2013
        Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
        Neem een kijkje en reageer

        Comment

        Bezig...
        X