Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentje kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tentje kopen

    Korting op 420shop
    Hey,
    ik overweeg deze aan te schaffen..iemand ervaring mee of lijkt er wat niet in orde ofzo??
    http://www.kmsdirect.co.uk/magento/i...-full-kit-400w
    verzending incl komt het totaal op 280..serieus verschil met de secret jardins etc...

    #2
    Re: Tentje kopen

    Zou dit ook graag willen weten
    Met vriendelijke groet,

    OwnedNL

    Comment


      #3
      Re: Tentje kopen

      lijkt me heel erg stug hoor.
      voor dat geld kan je die spullen gewoon niet kopen
      als je naar de goedkoopste shop kijkt ben je nog minimaal het dubbele kwijt.
      dit wil zeggen dat hij dit met verlies verkoopt, geloof er weinig van

      Comment


        #4
        Re: Tentje kopen

        ah jammer :/ dacht misschien scheelt het mij ook een paar honderd euro haha
        Met vriendelijke groet,

        OwnedNL

        Comment


          #5
          Re: Tentje kopen

          hun tenten alleen zijn ook al de helft van de prijs ivgl met andere merken..chinese makelij ongetwijfeld maar dat zijn die andere merken stiekem toch ook...
          wss is het zoals met gsm's...de eerste exemplaren zijn schijteduur maar langzaam maar zeker merken andere producenten de populariteit op en krijg je soortgelijk materiaal voor een betere prijs...
          een iphone is heus geen 600-700€ waard...de naam apple is dat blijkbaar wel...met een mobieltje van 50€ kan je ook bellen en geen van beide pijpt je dus...
          ik ga zo'n tent bestellen en beginnen met spaarlampen en scroggen...hps komt later wel

          Comment


            #6
            Re: Tentje kopen

            Zou er toch niet aan beginnen ze vermelden niet eens hoeveel m3 die afzuiger en filter zijn. 4 inch afzuig voor zo een tentje whut??!

            Comment

            Bezig...
            X