Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,

    ik ben dus nieuw hier en ben dus van plan mijn eigen wiet te kweken in een tent.
    na veel opzoeken heb ik besloten om een secret jardin dr90 aan te schaffen.
    maarde vraag was nu wat is er beter volgens jullie voor een dr90 een 400w of een 600w lamp. of alletwee 400w voor het groeien en 600w voor het bloeien.
    de volgende vraag is heb ik dan ook zo een filter nodig voor de geur omdat ik mijn tent op de zolder zou zetten en die geur dat is niet zo erg voor mij of hebben jullie een reden waarom ik dat wel zou doen?
    ik heb nog meerdere vragen maar met deze vragen kan ik al mijn tent en lampen aanschaffen en potten enzo dan zal ik wel mijn volgende vragen stellen

    alvast bedankt
    grtz Smoker1989

    #2
    Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

    ik denk dat je Buuren het niet zo op prijs stellen als je geen filter gebruik
    1 klacht en de wouten komen gelijk langs
    ben je alles kwijt

    je moet het forum door spitten
    staat veel info

    su6

    Comment


      #3
      Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

      de reden waarom ik altijd een filter zou kopen is omdat de kans op ontdekking gewoon vele malen groter is , plus de geur in je kleding trekt, naar andere kamers of bijvoorbeeld buiten kan gaan
      qua lamp zou ik in een dr90 een 400watt zetten, 600watt kan ook wel maar dan word het wel lastiger om de temperatuur onder controle te houden en voor je eerste tentje lijkt me 400 toch wat handiger, heb je al een afzuiger?

      Gr JohnnyHaze

      Comment


        #4
        Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

        oke alvast bedankt maar als ik nu bv een plantje of 5 a 8 zet in een dr90 wat moet ik dan van filterinstallatie en van lampen bij kopen?

        grtz

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        thx om zo vriendelijk te zijn om te reageren ik vind dit keitof.
        nee nog geen afzuiger ik ben beginnende en moet nog alles in kopen maar weet niet juist wat en hoe allemaal.
        en die afzuiger is dat dan alleen om de geur te filteren of ook om de warmte uit je tent te halen?

        grtz

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        en een dr90 is dat genoeg of zeg je van beter een dr120

        Comment


          #5
          Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

          Moest ik Jou Zijn zou ik opteren voor een 120 en is je zolder goed geisoleerd ?
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #6
            Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

            ja zolder is volledig geisoleerd. en een 120 dan met 600w of toch 400w?

            Comment


              #7
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #8
                Re: hulp bij het starten van mijn eigen hobbykweek

                *gavista sorry
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                Bezig...
                X