Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kelder kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kelder kweek

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben van plan in me kelder te gaan kweken en dacht aan 2 tot maximaal 5 planten.
    Ik wil dit zonder kweektent of kast gaan doen, er zitten ramen in me kelder dus ik kan wel aan frisse lucht van buiten komen, gaat dit goed als ik dit gewoon met een ventilator doe? En ik vroeg me af als ik tussen de 2-5 planten ga kweken welke lamp is daar dan goed voor?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Kelder kweek

    <spam>ga verder gamen butters .. </spam>

    gatver de ingame voiceoverfuntie werkt niet .. zucht

    Comment


      #3
      Re: Kelder kweek

      Das een hele goed kweekplek. Het blijft lekker koel en je kan idd zonder kweektent growen.

      Frisse lucht van buiten kun je afzuigen alleen zorg wel dat je buis wat afgeschermd blijft.
      Maar bijv in de onderkant van een emmer of pot een gat en leg die op zn zij. Dan lijkt het gewoon een pot die er licht

      Comment


        #4
        Re: Kelder kweek

        Ik kweek met 2x 250W in m'n kelder, ook zonder tenten en kasten.
        Een filter en afzuiger heb je wel nodig.
        Linkjes hieronder.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Kelder kweek

          Dat moet wel lukken, kan ik ze nu nog even buiten laten als het nog goed weer blijft en later weer na binnen halen of zijn de uren dat het licht is niet goed?

          Comment


            #6
            Re: Kelder kweek

            (^^,) geen goed idee om planten van buiten naar binnen te brengen .. tenzij je beestjes wil natuurlijk .. en lees gelijk eens enkele topics over kweken in het algemeen .. met of zonder fotoos .. verslagjes, kijk eens welke vragen er tussen staan tussen die topics .. daar vindt je het soort antwoorden ook hoor al kan je natuurlijk beter ..

            Comment


              #7
              Re: Kelder kweek

              Oke, dan houd ik ze lekker binnen, heb al verschillende verslagjes gelezen maar het is toch altijd net iets anders. Verder nog tips die ik kan gebruiken voor het starten van me kelderkweeje ?

              Comment


                #8
                Re: Kelder kweek

                enkel nog tips voor als je aan het oproken toekomt .. rest is uitverkocht vrees ik

                Comment


                  #9
                  Re: Kelder kweek

                  haha dan ga ik me best doen zodat ik die tips kan gebruiken !

                  Comment

                  Bezig...
                  X