Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growtent installeren

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: growtent installeren

    Mijn Homebox S is na een week nog steeds niet geleverd .

    Comment


      #17
      Re: growtent installeren

      Today is a good day!
      Ik mag eindelijk mijn Homebox S afhalen!

      http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...t-80x80x160cm/

      Opmerkingen en/of suggesties over het pakket zijn steeds welkom.

      Comment


        #18
        Re: growtent installeren

        die vrouw mag bij mij ook een growboxje komen zetten :p

        Comment


          #19
          Re: growtent installeren

          Het spreekt eigenlijk allemaal voor zicht, kan maar op 1 manier in elkaar worden gezet toch? toch vind ik zon instructievideos wel handig, omdat ze hier erg efficient in elkaar worden gezet.

          Comment


            #20
            Re: growtent installeren

            ben toch een uur aan het kutten geweest

            Comment


              #21
              Re: growtent installeren

              wat voor tent heb je dan opgezet ik doe maar een 10 min over mijn home box van 1 meter

              Comment


                #22
                Re: growtent installeren

                haha grappig.
                Tja er moest maar is een 7-jarige zo'n tentje willen opzetten eh.
                Dit kan inderdaad het kleinste kind.
                De elektronica is een ander paar mouwen!

                Comment


                  #23
                  Re: growtent installeren

                  Voor de beginnende (zoals mij) Ik heb mijn homebox to 3 keer toe volledig gemonteerd en gedemonteerd. Reken toch maar een halve dag om alles netjes in elkaar te steken van a-z.
                  Het elektrisch aspect is nu toch ook geen rocketsience vind ik. Maar je kan je altijd beter eerste laten informeren als je hier een leek in bent. Toch zijn geld waard zo'n box. Enkel voor de groei vind ik het allemaal wat duur voor die 2 weken. Dus ga me toch eens een deftige groeikast in elkaar steken.

                  Comment


                    #24
                    Re: growtent installeren

                    mja heel goed allemaal.
                    wil eigenlijk alleen weten(en daar wordt weinig over gesproken) of ik mijn 'uitlaat' van de filter ook kan laten circuleren in de kamer zelf, of moet het zeker naar buiten.

                    Comment


                      #25
                      Re: growtent installeren

                      naar buiten is meest ideale situatie

                      Comment


                        #26
                        Re: growtent installeren

                        ik ben ook van plan om een kweektent aante schaffen en ik heb bij verschillende growshops op hun site,s gekeken.Complete tent met600 wat lamp en afzuiging,filter ophangmateriaal kwam ik met de
                        bezorg kosten ongeveer op 400 euro,is dit te duur of klopt dit wel ongeveer?.Trouwens de tent opzetten
                        lijkt me wel te doen, alleen de electriciteit lijkt me wat moeilijk,heb je met 1 lamp hps altijd een relais nodig,ik kweek nu in een omgebouwd kastje met 5 spaarlampen,en die zitten gewoon op een timer met
                        daaraan een 8 voudig stekkerdoos en dus zonder relais,is dit wel brandveilig?
                        groetjes reza

                        Comment


                          #27
                          Re: growtent installeren

                          Is die witte binnekant wel reflecterend genoeg? of is dat niet nodig?

                          Comment


                            #28
                            Re: growtent instaleren

                            Oorspronkelijk geplaatst door TastyHaze View Post
                            ja met die relais heb ik ook wat problemen :p
                            heeft iemand soms een handig schematje voor de aansluiting van lamp,relais, afzuiging en koolstoffilter ?

                            mvg
                            Dag iedereen. Ik ben nieuw hier en zou me tegen eind van het jaar ook een homebox willen halen. De tent opzetten op zich lijkt me wel te doen afgaande op het filmpje. Hier ook een requestje voor info over de aansluiting van lamp, filter e.d. ...

                            Alvast bedankt!

                            Keep on smoking

                            Comment


                              #29
                              Re: growtent installeren

                              Goededag allen,

                              is er veel verschil in grow tenten?
                              Omdat ik niet meer in nl woon en het allemaal niet zo makkelijk meer is heb ik besloten om mn oude hobby weer op te starten.....
                              Een growtent als deze ben ik van plan te kopen..........darkroom dr120 II 120 * 120 * 200
                              dr150ll.jpgiemand opmerkingen of aanmerkingen?
                              het is mijn eerste ervaring met een tentje...."vroegah" maakt ik mijn eigen wietkast....Omdat ik nu buren heb vraag ik me af of door de lamp en afzuiging er veel geluid vrijkomt.

                              Thx

                              Comment


                                #30
                                Re: growtent installeren

                                Prima tentje zoon DR 120 persoonlijk niks op aan te merken.

                                Wat kun je doen om die buisafzuiger zo stil mogelijk te laten zijn:

                                Zelf een geluids geisoleerd kist erom bouwen,
                                Goede geisoleerde slang gebruiken van je filter naar je afzuiger,
                                Geluids demper aanschaffen (zelf geen ervaring mee),
                                Torrin Softbox van 500m3 kopen,
                                Verder alles ophangen aan rubbers, zodat je geen trillingen veroorzaakt.

                                Comment

                                Bezig...
                                X