Nieuwe ruimte!!! yesyes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bbbbb
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2010
    • 4

    #1

    Nieuwe ruimte!!! yesyes

    Korting op 420shop
    goedenavond allemaal!

    Ongeveer 2 jaar geleden maakte ik een account aan op jointjedraaie, maar ben er voor de rest niksmee gaan doen!
    Nu ik een nieuwe plek heb om te kweken dacht ik "laat ik het is bijhouden op die site"
    Dus ik hoop op veel reacties, informatie, kritiek!

    Ik ben een jonge van 27 die in de bouw werkt als parttime zzp-er.
    woon in omgeving brabant en handel ook wel is in kleine auto's als hobby.

    Kweekruimte:
    Het is de bedoeling om de gehele ruimte tegen achtermuur van die kamer te plaatsen, omdat de kamer maar 1.75m breed is wil ik dus een soort dubbele wand.

    breed: 1,75m
    diep: 1m (of 1,20m)zit ik nog over te twijfelen(reacties graag)

    Mijn bedoeling was om in 1,20 x 1m te kweken en in 0,5 x 1m /voorgroeien/stekken/zaden.

    graag wat vragen, info, reacties enz enz

    groetjes B
  • Weedjewel
    Special member
    Lucky Member
    • Nov 2010
    • 808

    #2
    Re: Nieuwe ruimte!!! yesyes

    Comment

    • DenSchimmige
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2013
      • 1132

      #3
      Re: Nieuwe ruimte!!! yesyes

      Ligt er aan wat je wil. ga je met 400 watt hps of 600 watt hps?
      of ander soort licht?

      De 400 watt lampen bestrijken een gebied van 1 m2
      De 600 watt lampen bestrijken een gebied van 1,2 m2


      Klinkt overigens een klein beetje zoals ik heb.
      Ik heb een tent 1,20 bij 1,20 bij 2 hoog
      1240175_593267830720057_903678724_n.jpg
      Mijn Man Cave (hobby/opslag)
      Niet het mooiste afscheiding muurtje wat je kunt maken, (gebouwd met ter hande liggend hout) maar tot nu toe trapt iedereen er in
      Entree naar tent zit net om het hoekje (achter het schot met trap)

      20131017_013125.jpg
      Kastje naast de entree... ben nog van plan om te bouwen voor voorkweek
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment

      • chronicg
        Advanced Stoner
        Member
        • Oct 2013
        • 57

        #4
        Re: Nieuwe ruimte!!! yesyes

        nice kijkt iedereen zo over


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment

        • DenSchimmige
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 1132

          #5
          Re: Nieuwe ruimte!!! yesyes

          Gek genoeg doen ze dat inderdaad.

          Ikzelf zou echt iets hebben van... wtf zit daar achter :O
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Nieuwe ruimte!!! yesyes

            Hoe hoog is het ?
            Waar ga je de verse lucht vandaan halen ? en...
            De gefilterde lucht die uit de kast komt moet naar een andere ruimte, kan dat ?
            Op 1 vierkante meter is 600W hps de keuze.
            Heb je al gedacht aan een droogruimte ?
            Gaat je filter/afzuiger/alle andere apparatuur er ook in passen ?
            Kun je een aparte groep aanleggen voor stroomvoorziening naar je hok ? (Da's erg fijn als je een hok op vaste plaats hebt
            Dan heb je geen last dat de stoppen eruit slaan als je ega opeens een zonnehemel of zoiets op dat kamertje wil.

            C'mon 5b laat eens wat van je horen.
            Het is alweer even geleden dat ik hier een mooi bouwverslag heb gezien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...