Ik heb een probleem!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stefan00123
    Stekje
    • Oct 2013
    • 8

    #1

    Ik heb een probleem!

    Korting op 420shop
    ik heb een kast in de slaapkamer en hier komen 2 a 3 planten in. nu is mijn vraag wat heb ik nodig om de lucht te kunnen circuleren en ook te zorgen dat je niks ruikt . en ook iets wat niet teveel lawaai maakt want het betreft een slaapkamer.

    alvast bedankt
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: Ik heb een probleem!

    Heb je al een setup? lees anders mn eerste verslag zou ik zeggen.... ik heb ook 3 stuks in de slaapkamer... en dat moet ook stil en geurloos.. en dat is meerdere malen ter spraken gekomen

    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Ik heb een probleem!

      Das wel lastig hoor stefan, het geluid van je inlaat is vooral hard omdat de lucht snel door een vrij klein gat moet.

      maarja je kan m er gewoon neerzetten en wennen aan het geluid.

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #4
        Re: Ik heb een probleem!

        Wat je nodig hebt is een koolstoffilter voor de geur, een afzuiger, wat afzuigslangen en in uw geval een demper.
        Allen te verkrijgen in iedere growshop.

        Stil zal het nooit zijn...
        Wen er maar vlug aan zou ik zeggen.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • budha54
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 717

          #5
          Re: Ik heb een probleem!

          aan en afvoer niet maken van flexibele buis maar van grijze pvc buis deze is glad !!!

          Comment

          • mafferd
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 1709

            #6
            Re: Ik heb een probleem!

            heb hier zelf ook een stille kast geen enkel probleem

            Comment

            • stefan00123
              Stekje
              • Oct 2013
              • 8

              #7
              Re: Ik heb een probleem!

              heeey
              ik ga vandaag alles schoonmaken de plantjes beginnen al uit te komen zal deze week een fototje maken plus een nieuw topic link volgt snel

              Bedankt voor al jullie reacties

              Stefan

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Ik heb een probleem!

                Hoe heb je nou je ventilatie opgelost dan ?
                Want er komen diverse antwoorden op je vraag maar jij geeft geen sjoege meer ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...