Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verbranding van plastic in spiegelkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verbranding van plastic in spiegelkap

Niet zo'n slecht idee

Stuur dit eens op de ideeën bus

Is een leuk iets om als artikel uit te brengen.

Grin, als dit een magazine was....zou er een budget voor moeten komen...de nationale growshoptest....

Doen ze met restaurants etc....stuur een brief naar Vara's Kassa
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Word tijd voor een opleiding van growshoppersoneel met keurmerk.
      ......
      Word tijd dat de industrie volwassen word.
      Wil je nou echt de growshop het aanrekenen dat ze niet verteld hebben dat het plastic eraf gehaald moest worden?
      Volgens mij moeten toch echt de growers zelf volwassen worden en gaan beseffen waar ze mee bezig zijn.

En een keurmerk is zoveel waard als er voor betaald word, voor de rest zegt het weinig vaak...

Comment

Die Amerikanen zijn zo dom nog niet.

Geen kat proberen te drogen in deze magnetron.
        Het verkeer dat U in deze spiegel ziet is dichterbij dan U denkt.
        Ting, Ting, Ting, maak U veiligheids gordel vast.
        Dit condoom garandeerd niet dat U geen SOA's krijgt.
        Deze plastic zak kan gevaarlijk zijn voor uw kinderen.

Steletje kutguppen zijn jullie, ik ga me haast schamen.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Net zoiets als dat belachelijke coffeeshop keurmerk zeker ? Dat stelt ook niets voor.
          Het is toch gewoon de domme / benevelde kweker die zoiets niet ziet ?
          Zoals ik al eerder zei, op je GSM zit ook beschermfolie als je die uit de doos haalt, daar hoeft ook geen praatgroep voor te worden opgericht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee, maar het leest zo lekker weg.
            De verhalen rondom, dat keurmerk kan me gestolen worden.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Tuurlijk zouden ze beter moeten weten.
              Maar dat is juist niet het geval en elke woningbrand breng mijn hobby in gevaar.
              Daardoor word ik afgespiegeld als een geldmaniak die nergens voor terug deinst voor winstbejag.
              Want zo worden wij ivm woningbranden afgeschilderd.
              Is trouwens èèn van de peilers van het huidige wietbeleid.
              En ome Ivo Opstelten in de kaart spelen lijkt me in deze niet gewenst.
              Hoe vaak gebeur het hier niet dat ze zonder schakelbox onder hps kweken.
              Met stekkerdozen in de tent zitten.
              Growshops die complete tenten leveren met VSA en dan zonder brandblusser.
              En dat coffeeshop keurmerk is idd een lachertje.
              Zeker als je met dat keurmerk op je borst bespoten wiet verkoopt.
              Een keurmerk betekent wel controle uitvoeren.
              Het keurmerk bemiddeld tussen consument en growshop bij onenigheid.
              Een keurmerk kan dus wel iets brengen maar dan moeten er wel dingen gebeuren waar een keurmerk zich mee bezig moet houden.
              Een goed keurmerk is onafhankelijk en niet door de branche zelf opgericht.
              Het hart van het keurmerk moet in dit geval de kweker liggen en niet bij de growshop.
              Alleen dan kan het van toegevoegde waarde zijn.
              Het keurmerk kan ook opkomen voor growshops die door gemeente onterecht bejaagd worden en in andere problemen bemiddelen.
              Een goed keurmerk is alom aanwezig dus in mijn ogen zou een samenwerking met alle fora juist een sterk geheel kunnen vormen.
              Dan heb je wel gelijk een blok van waar uit naar een goede educatieve ingestelde branche kan komen.
              Want als ik vandaag naar 5 growshops ga krijg ik 5 verschillende verhalen en maakt niet uit wat de vraag is.
              Dat was in de jaren negentig al zo en nu nog steeds.
              Maar ja in Nederland is de inslag anders dus misschien alleen daarom zal het niets worden.
              Als kroeggangers zouden horen dat er bespoten bier zou worden verkocht de pleuris uit breekt.
              De blower hahahaha
              Als je er wat van zeg in de coffeeshop krijg je nog een grote bek toe en word je de toegang met een smoes ontzegd (ervaring)
              Van mij mag de branche volwassen worden.

Comment

Er word al genoeg gepraat over growshops de service en info die ze bieden op verschillende forums,als er negatieve verhalen zijn over een bepaalde winkel krijgen ze het vanzelf minder druk dus doet een goede shop daar iets aan net als een andere winkel in een andere branche dus naar mijn idee is een keurmerk niet nodig.
                Iedere winkel heeft alles zelf in de hand,dus ook even vertellen dat je je folie eraf moet halen en je bedrading rechtstreeks in de fitting moet aansluiten kost geen moeite,en de veiligheid? tsja ik denk dat 70% van de mensen zelfs geen rookmelders hebben hangen maarja dat is wettelijk ook niet verplicht.

Comment

Bezig...
                X