Tent in tuinhuis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Factory
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 4

    #1

    Tent in tuinhuis

    Korting op 420shop
    Hallo ervaren kwekers,

    Binnenkort wil ik mijn eerste kweek starten in een tent (150X150X200) die ik in het tuinhuis zou plaatsen. Het zijn uitsluitend "medicinale" zaadjes die ik ga planten.

    Wat ik me afvroeg, zal dit niet te koud zijn? Het kan er namelijk vriezen in het tuinhuis bij extreme temperaturen en daardoor misschien voor te grote temperatuurschommelingen zorgen?

    Alle advies is welkom!
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Tent in tuinhuis

    Jep das te koud.

    De temp mag niet verder onder de 16 graden komen.

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #3
      Re: Tent in tuinhuis

      Mischien is dit wel iets waar je ideen kan op doen
      Ik kweek in een schuur wara het de zelfde temp. of buiten heeft! Door het dak zieje de sterren :p
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      Bezig...