Nieuwe kast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • timkweektim
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2012
    • 67

    #1

    Nieuwe kast

    Korting op 420shop
    Mensen
    na een tijdje afwezig te zijn wil ik weer beginnen
    ik heb mijn beschikking over 2 dingen
    kastje van 50/50/130
    of me kledingkast van 100/100/200

    maar bij mijn kastje van 50/50/130 dat is het kastje die in me kledingkast staat daar heb in onder in de kast een gat geboord van 30 voor de luchtinlaat

    maar nu wil ik dus mijn grote kast gebruiken maar daar kan ik onderin geen luchttoevoer boren want die kast is een ingebouwde kast staat tegen betonenmuur

    hoe kan ik daar dan zorgen voor verse luchtaanvoer
    de afvoer is geen probleem
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Nieuwe kast

    De deur en een mooi meubelplaatje er tegenaan???

    Zoiets, ff bouwmarkt speuren....

    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • timkweektim
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2012
      • 67

      #3
      Re: Nieuwe kast

      je bedoelt een gat in de deur maken?
      maar moet zo min mogelijk opvallen
      en wat is de regel ook Alweer hoe groot voor aanvoer
      en hps in me kleding kast gaan ze dat zien buiten als ik bijv raam open doe door warme lucht of maak ik mij veel te druk

      gr

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #4
        Re: Nieuwe kast

        Je hebt speciale roosters in ieder bouwmarkt.
        Deze kan je aanpassen zoals je wil.

        Je kan zelfs tot volledig lichtdicht gaan.

        De maten zijn 1 doorsnede uitlaat is 3 doorsneden passieve inlaat.

        En wat roosters betreft, ze kunnen heel mooi en decoratief gekocht worden.
        Het ligt helemaal aan de maker, als je lukraak een gat in de deur mept, ja, dat zie je.

        Met een beetje meten, aftekenen en de tijd nemen om te zagen, kom je een heel eind.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • timkweektim
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 67

          #5
          Re: Nieuwe kast

          is het trouwens mogelijk 2 badkamerventilatoren in een kast te zetten en is dan apart aansluiten of in serie en zoja hoe kan dat beste doen?

          mvg

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #6
            Re: Nieuwe kast

            Ik heb even gekeken naar de prijzen een redelijke badkamer ventilator is een Eurotje of 30.....

            Ik zou er niet eens aan beginnen, een goede fan start ook rond deze prijs.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • timkweektim
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2012
              • 67

              #7
              Re: Nieuwe kast

              hallo
              mijn excuus bedoel 2 badkamerafzuigers

              gr

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #8
                Re: Nieuwe kast

                Ja die bedoelde ik ook
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • timkweektim
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Mar 2012
                  • 67

                  #9
                  Re: Nieuwe kast

                  ja want ik vind zon grote softbox weer overbodig als het ook met 2 buisafzuigers kan
                  of is 1 zelfs al genoeg? ik heb er 2 van 275m3

                  gr

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #10
                    Re: Nieuwe kast

                    Ik vind een van die buisafzuigers al een teringherrie maken..

                    Dus...softbox, wellicht toch wel goed ideetje
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • timkweektim
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Mar 2012
                      • 67

                      #11
                      Re: Nieuwe kast

                      en mijn vraag is toch aan de kenners
                      de pakkans? Met een 1 400watt hps
                      ?

                      heb altijd bij vriend gekweekt maar die verhuisd naar buitenland en nu wil zelf doen maar ik woon nog thuis me moeder vind het niet erg maar zit niet te wachten dat me moeder het huis word uitgetrapt voor 3plantjes onder 1 400 watt
                      waar worden de meeste op gepakt?

                      zien ze bijv met camera mijn warmte in de kast(slaapkamer) of de warme lucht die uitgeblazen word?
                      mvg

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #12
                        Re: Nieuwe kast

                        Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

                        en


                        Voor de pakkans verwijs ik je door naar het centraal bureau voor de statistiek en uw locale politiebureau.
                        Daar is gewoon geen peil op te trekken.

                        Gewoon volledig open en bloot aan je moeder zeggen zoals het er voor staat.
                        De kans dat je een huis uitgezet wordt is aanwezig, dus een guerrilla kweek, is wellicht een beter idee.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Rodigan
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1536

                          #13
                          Re: Nieuwe kast

                          1. Je vertelt (behalve je moeder dan) niemand over je kweek.
                          2. Geur filteren
                          3. Zorgen dat je afzuiging niet té veel lawaai maakt.
                          4. Eén 400-lamp gaan ze heus niet opmerken met hun camera.

                          Dit is waar ze naar op zoek zijn:



                          5. Gewoon gezond verstand gebruiken.
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment

                          • timkweektim
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Mar 2012
                            • 67

                            #14
                            Re: Nieuwe kast

                            een 400 wat hps met grote ven onder de lamp en nog kleine ven in hoek van kast
                            en buisafzuiging 275m3 gaat dat lukken

                            gr
                            Last edited by timkweektim; 30 January 2014, 23:39.

                            Comment

                            • timkweektim
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Mar 2012
                              • 67

                              #15
                              Re: Nieuwe kast

                              iemand??

                              Comment

                              Bezig...