fancontroller

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    fancontroller

    Korting op 420shop
    jeep heeft er iemand hier ervaring met de fancontroller van G-system engeneering ??
    GRTZ
    Last edited by replay; 29 June 2009, 22:32.
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    nope ik ken ze niet maar vraag maar raak
    normaal heb je er een thermostaat en een mini en maxi knop erop
    stel je theromstaat in op 25 graden minimum aantal toeren op 45%, maximum niet onder de 60%.
    kijk naar je minimaxi temp en luchtvochtigheidsmeter om hem goed in te stellen.

    Comment

    Bezig...