Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lucht toevoer en afvoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lucht toevoer en afvoer

    Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
    Ik denk ook waarom ma 5 plantjes onder 600 wattje kan zeker 15 onderzetten. je electriciteit blijft hetzelfde. Ik wil niemand opdringen om meer te zetten maar vind het wel normaal dat je alle innergie gebruikt voor iets meer plantjes. OF NIET??
    grtz
    Zekerweten

    Comment


      #17
      Re: Lucht toevoer en afvoer

      Hoi NIKAAY12,

      Stel je s.v.p. hier even voor.

      Bij voorbaat dank.

      Grtz

      Comment


        #18
        Re: Lucht toevoer en afvoer

        Beste mensen/kwekers,

        Ik ben een beginner in 't kweken van wiet, mijn vraag is wat ik allemaal nodig hebt voor de beluchting (luchtaanvoer, luchtafvoer, koolstoffilter, demper?) en hoe sluit ik deze op elkaar aan / op welke volgorde. Zou iemand die hier ervaring mee heeft voor mij een schets kunnen maken met paint of iets dergelijks. Alvast bedankt.

        Marv.

        Comment


          #19
          Re: Lucht toevoer en afvoer

          Oorspronkelijk geplaatst door marv.b2b View Post
          Beste mensen/kwekers,

          Ik ben een beginner in 't kweken van wiet, mijn vraag is wat ik allemaal nodig hebt voor de beluchting (luchtaanvoer, luchtafvoer, koolstoffilter, demper?) en hoe sluit ik deze op elkaar aan / op welke volgorde. Zou iemand die hier ervaring mee heeft voor mij een schets kunnen maken met paint of iets dergelijks. Alvast bedankt.

          Marv.
          even goed kijken op het forum alles wat jij vraagt staat ruim beschreven op

          suc6

          Comment

          Bezig...
          X