Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stop springt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stop springt

    Korting op 420shop
    Toen ik vanmorgen opstond was tot mijn verbazing de lamp in mijn tent niet aan. Deze moest om 6 uur aanspringen (600 watt met relais en vsa) Nu bleek er echter een stop gesprongen op het moment dat de lamp moest aangaan. Er is geen kortsluiting geweest omdat op andere apparaten wel stroom stond. Dit is mijn derde kweek en heb dit nog niet eerder gehad. Ook stond er verder niets anders aan. Was dit simpelweg een "versleten" stop?

    Greetzz

    #2
    gahaha toen ik vanmorgen opstond zegt ie,, GOEIEMIDDAG

    maar daar zou ik het in eerste instantie wel op gooien ja, telkens zo'n klapper door dat kleine draadje in de stop vind ie ook nie fijn denk ik. en je stoppen goed aandraaien, anders krijg je vonk overslagjes bij de stop met in en uitschakelen, is ook nie goed.

    zou gewoon elke kweek een nieuwe stop erin draaien, gewoon voor het geval dat, of je laat iemand ff doormeten of die groep sterk genoeg is.

    groet

    Comment


      #3
      ghehe was nog wat onder invloed he

      Dat dacht ikzelf ook maar wilde het toch even vragen voor de zekerheid. Op diezelfde groep zit ook de keuken en de wasmachine. Dit draait vaak allemaal tegelijk zonder problemen dus het zal inderdaad wel ouderdom zijn dan. Ik heb nog zo'n iets oudere stoppenkast en die kunnen meestal wel wat hebben Dit is pas mijn 2de nieuwe stop sinds de 10 jaar dat ik hier woon. Zal ze nog even goed aandraaien en bedankt voor de reactie!

      Peace

      Comment


        #4
        Ligt er een beetje aan , als je wasmachine net water gaat verwarmen gebruikt die veel stroom en als op dat zelfde moment je koffiezetapparaat aan staat en je lampje gaat aan zit je al gauw aan de maximale spanning.
        Grtz.

        Comment


          #5
          ja ik zou wel een aparte groep voor je tent proberen te regelen ja,

          zijn wel allemaal grootverbruikers he

          groet

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Ik verwacht dat die koelkast ook altijd aanstaat, dus ook wanneer hij uit / aan gaat

              Een van de gouden kweek tips van het binnenkweken van Cannabis is dat je niet dezelfde groep moet gebruiken als de keuken. Daar zijn inderdaad de grootverbruikers, als de oven. Vaak staan de wasmachine en de centrifuge e.d. ook op die groep aan gesloten.

              Beter zet je je lamp dus op een groep die het minst verbruikt
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...
              X