Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Samenstelling Binnenhuis Kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Samenstelling Binnenhuis Kweekruimte

    Korting op 420shop
    Hey guys,

    Na eindelijk uit het ouderlijke huis verlaten te hebben, en op mijn eigen benen te staan, kan ik beginnen met mijn eigen binnenkweekje

    De ruimte dat ik tot mijn beschikking heb heeft deze afmetingen : 2.10 lang x 1.80 breed x 1.90 hoog
    Dit is in een kamertje in de kelder waar ook al een klein valraampje is naar de buitenlucht.

    Ik ben vanplan om te beginnen met 2 planten ( nog geen idee van de soort, maar liever geen autoflowers )

    Ik heb een veel voorkomende samenstelling genomen van matrialen bij http://www.degrowshop.eu/

    #2
    Re: Samenstelling Binnenhuis Kweekruimte

    Voor 2 planten lijkt het me indd allemaal wa veel... ik heb nu in zo en tent 9 planten..
    Ik heb en dimlux evsa.. 600w die je kan dimmen tot 250w.. mss makkelijker? Kan je altijd gebruiken wat je nodig hebt 250w 400w of 600w?
    Als je later toch meer plantjes zou willen zetten moet je geen nieuwe lamp kopen.
    Afzuig zou ik toch en iets grotere nemen vind ik persoonlijker.. kan je altijd dimmen en dan is het en pak stiller

    Wat betreft de hoogte, gewoon knakken of scroggen. Of niet te lang voorvroeien..

    Groeten
    -

    Comment


      #3
      Re: Samenstelling Binnenhuis Kweekruimte

      480 afzuiger g-tools met ingebouwde thermostaat
      500 kuub filter
      Winflex afzuigertje 185kuub voor de inlaat met een fancontrollertje van smscom.
      Tent 1,2 x 1,2 x 2,0M
      Heb de zelfde opstelling in mij eerste verslag staan alleen heb ik een B.A.L. dim.
      En je tent gewoon vol zetten waarom die ruimte en lamp onbenut laten hij brand toch heb ik de eerste keer ook gedaan maar wel spijt van.
      Succes met je keuze.

      Comment


        #4
        Re: Samenstelling Binnenhuis Kweekruimte

        Ik zat met nog een vraagje.
        Kan ik mss een DR 120 tentje kopen die 1,2 x 1,2 x 2,0M is, en van de staven in de hoogte 10cm afzaggen zodat deze in mijn ruimte van 1.9M past?
        Ik ga dan met een beetje teveel tentzeil zitten, maar is dit een probleem?

        Grtz!!

        Comment

        Bezig...
        X