Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste plaats voorautomatich brandblusser op of in de tent ? mabo of fire knock out ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste plaats voorautomatich brandblusser op of in de tent ? mabo of fire knock out ?

    Korting op 420shop
    Hoi, ik wil een automatisch brandblusmiddel gaan gebruiken, ik vroeg mij af wat de beste plaats voor een mabo of fire knock out is in of op de tent ? Heeft iemand ervaring meet een van de middelen welke is aan te raden ? Zelf dacht ik aan de fire knock out vanwege de youtube filmpjes waarbij hij sneller op het vuur leek te reageren dan de mabo blusser. ( zag dat er nu ook een Bonpet blusser is deze lijkt veel op de mabo blusser)Of is er nog een nadere optie ?
    Ik heb al een EVSA lumatek en davin12 relais bij mijn 250 W hps omdat deze als veiliger werden aangeduid.
    Alvast bedankt voor jullie reakties !
    Groetjes Steffa
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    #2
    Re: Beste plaats voorautomatich brandblusser op of in de tent ? mabo of fire knock out ?

    Wil je dat de blusser de tent vult (beschermd) of de hele ruimte ?

    Ik heb een Mabo en een Bonpet, heb nog niet de kans gehad om te zien of ze verschillend werken.

    Zou de fabrieksspecificaties bekijken en vergelijken om te zien welke het best voor jouw situatie is.
    Goed bezig !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X