2 plantjes hoeveel Watt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RuB
    Retired
    • Feb 2009
    • 26

    #1

    2 plantjes hoeveel Watt?

    Korting op 420shop
    Ik zou graag 2 plantjes zetten, welke lamp zou ik dan het best gebruiken? De planten morgen redelijk groot worden, zo rond de 1m50.

    Alvast bedankt
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Welke lampen mogen dat zijn?TL, spaarlampen of hps?
    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • RuB
      Retired
      • Feb 2009
      • 26

      #3
      Om de grootste oogst mee te halen, wat zijn de beste?

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Wij gaan nog altijd voor het kwaliteit!
        Je kan een 250watter hps hangen, of een 400watter; 600watter 1000watter.
        Hoe meer wattage des te warmer het word.
        Een keuze dat jij zal moeten uitmaken! Ga je kweken in kast, tent of hokje?


        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • RuB
          Retired
          • Feb 2009
          • 26

          #5
          ik denk zelf een tentje in elkaar te knutselen van 1.50 1.50 2.00

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Daar kan je perfect een 600w hps in hangen hoor.
            Grtz
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • RuB
              Retired
              • Feb 2009
              • 26

              #7
              Hoeveel planten zou ik daar in kunnen zetten denk je? En wat zal ik moeten voorzien van verluchting?

              thx om te antwoorden.

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                5 plantjes in 15liter potten moet lukken?
                Ik zie dat je hier nieuw bent! Welkom, zou je eerst graag even voorstellen in de member introductie sectie?http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

                Grtz
                Last edited by westport; 5 February 2009, 00:48.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • RuB
                  Retired
                  • Feb 2009
                  • 26

                  #9
                  Ok dit heb ik gedaan.
                  Heb je ook nog voorstellen wat voor soort ik moet gaan kweken.
                  Heb nog niet veel ervaring met verschillende soorten wiet.

                  Comment

                  • hobbyist
                    Banned
                    • Oct 2008
                    • 605

                    #10
                    moeten we de planten ook nog voor je kweken??

                    als je nou eerst eens wat op dit forum rondzoekt, zul je al je antwoorden vinden.

                    en als je daarna nog iets niet weet kun je altijd nog vragen..

                    groet

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door westport
                      Wij gaan nog altijd voor het kwaliteit!
                      Same thing. Hoe groter en dikker de toppen, des te beter is de kwaliteit.
                      Kweet ni waarom er ineens zo vies gereageerd wordt als dat woord groot verschijnt. Tis toch normaal da je streeft naar de hoogst mogelijke opbrengst?

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Heb je gelijk in, maar dit forum is er nog altijd voor de blower die zijn eigen blowtje kan telen, kwaliteit is nog altijd belangrijker dan de opbrengst voor een eigen geteelde weed.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #13
                          Grote opbrengst = hoge kwaliteit... Betere logica zal je niet vinden... Als je echt tegenvallende opbrengst hebt (wat kwantiteit betreft) dan is de kans dat je kwaliteit laag is ook relatief hoog... Hoge opbrengst van een plant wil zeggen dat je er goed zorg voor gedragen hebt en dus ze je zal belonen met hoge opbrengst en dito kwaliteit...

                          Greetzzz

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #14
                            Micro opbrengst is dan volgens jou (logica) dan slechte kwaliteit?


                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #15
                              Bekijk per Watt je hebt he...
                              Hoe hoger je gram/Watt percentage hoe beter zowel de kwaliteit als (duidelijk) de kwantiteit... Ik vind het een randopmerking... Je gaat er uit van je eigen opstelling hé... Of dat nu HPS, TL, SL, of weet ik veel wat is doet er niet toe, het gaat om het algemeen gegeven van zo dicht mogelijk bij 100% te gaan en liefst er nog over (al is dit eeeeeenorm moeilijk te verwezenlijken)

                              Comment

                              Bezig...