Problemen 600 watt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rakadolus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 138

    #1

    Problemen 600 watt

    Korting op 420shop
    Hallo.
    Ik zit met een probleem ik heb sinds kort een kweektent met de afmeting 120x120x200 met een 600 watt hps lamp en een 500m3 softbox en filter.
    De temperatuur loopt tegen de 31 graden aan terwijl ik een inlaatslang bij het raam heb gelegd voor koele licbt.

    Hebben jullie mischien een oplossing? Gr
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Problemen 600 watt

    Veel bochten soms in je afzuigslangen of verre afstanden van je afzuigslang of bochten meer dan 90°? Als buitenlucht al warm is, zal het binnen ook sneller opwarmen.
    Mss beter de afvoer ook langs dat raam? Staat dat open dat raam?

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Problemen 600 watt

      de ruimte waar je tentje instaat moet koeler als 20 graden zijn/blijven zodat hij koelere lucht kan aanzuigen.
      de afvoer moet niet in de zelfde kamer worden uitgeblazen anders blijft de ruimte te warm krijg je de temp ook niet omlaag.
      ventilatoren???????
      voldoende aanvoer frisse lucht is in orde?
      desnoods de luchtaanvoer vergroten.

      succes
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      Bezig...