graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • peterhendriks88
    Senior Stoner
    Member
    • May 2014
    • 34

    #1

    graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

    Korting op 420shop
    Beste lezers,

    zijn hier mensen die affiniteit hebben met werken onder de vloer.
    hiermee bedoel ik dat ik onder het huis zo'n 5 m2 uit graaf om daar de tent neer zetten.
    dit zodat er nooit iemand achter komt en het lastiger te meten is met vliegtuig.

    de lucht aanvoer moet ik ergens vandaan zien te halen, waar weet ik nog niet.
    lucht afvoer zal in de voorraadkast komen waarna die ook weer door een ventilatie gat naar me hal gaat, vanaf de hal is het passief.

    heeft iemand hier tips / tricks / know hows / afkeuring / dont's voor?

    laat je horen.
  • Django2012
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 6

    #2
    Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

    NIET DOEN !!!!!!!!!!!!!!! je fundering kan eraan gaan en het hele huis klapt dan in elkaar

    Comment

    • Manzo
      Expert Stoner
      Lucky Member
      • Jan 2014
      • 97

      #3
      Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

      is dat niet wat drastisch? :p

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

        Lijkt me wel chill. Maar direct onder je huis lijkt me wat onveilig. Ergens in de tuin zou wel kunnen.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

          Ghehe...inderdaad niet zo gezond voor je fundering.
          Daar is wel een topic over hier : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...maar-overkomen

          Het nieuwsartikel is inmiddels verdwenen, maar je kunt dus niet zomaar gaan graven onder je huis.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • mike01
            Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 645

            #6
            Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

            Ik zou het niet doen, dan beter een kamer op de overloop bij wijze van in plaats van zomer.
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.



              Hier ook een heel erg interessant bouwverslag van een ondergronds kweekhok. Helaas is de topicstarter niet meer online geweest ivm nog onbekende redenen.

              Comment

              • peterhendriks88
                Senior Stoner
                Member
                • May 2014
                • 34

                #8
                Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                het mooie van me huis is dat er een goede fundering ligt en heb beton vloeren.
                het is een enorm grote ruimte onder het huis waar ik best wel een gangetje zou uit kunnen graven en precies in het midden (verst mogelijke afstand van funderingen) de 2 x 2 meter uit te graven diep genoeg om hem daar neer te zetten. het zou best ideaal zijn lijkt me.

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                  voor 5 plantjes ga je geen grote ruimte uitgraven dus ik neem aan dat je grootschalig gaat kweken!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • peterhendriks88
                    Senior Stoner
                    Member
                    • May 2014
                    • 34

                    #10
                    Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                    ik ga inderdaad kleinschalig aan de gang zo veilig mogelijk.
                    en op zo'n manier dat het zo geheim mogelijk is.

                    wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe wetsvoorstel die het kweken illegaal maakt / growshops doet sluiten / heel de wietteelt plat legt..

                    Comment

                    • mike01
                      Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 645

                      #11
                      Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                      heel de wietteelt platlegt... lijkt erop dat jij hier normaalgesproken voordeel van hebt dus?
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #12
                        Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                        Wat dacht je met grondwater te doen dan?Weet je wat van wiskunde dan kun je uitrekenen wat voor krachten je ontketend.
                        Je zult alles moeten stutten,ik zou het niet doen.

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #13
                          Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                          Kweken is altijd al illegaal geweest.
                          growshop sluiten is een farce een winkel verbieden.
                          Alle spullen zijn ook ergens anders voor te gebruiken.
                          En de wiethandel platleggen alleen als het legaal wordt en Ivo schiet elkeer weer de andere kant op door zijn IRT contacten.
                          en graaf jij nu maar niet of ga je de zandwanden ook stuten want die kunnen ook instorten en dan ligt je tent eronder.
                          En over grondwater al maar niet te spreken welke je zeker gaat tegenkomen.
                          Velig kweken wilde je toch.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Haha tuinbroek had je post niet gezien.
                          Maarja misschien denkt ie er nu eens goed over na.

                          Comment

                          • peterhendriks88
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2014
                            • 34

                            #14
                            Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                            oke goed !
                            geen graaf onder huis dus!

                            je hebt inderdaad gelijk van de spullen.. maar als ik me eigen blowtje lekker aan het kweken ben en menner de agent die komt langs, welteverstaan met het nieuwe wetsvoorstel 3 jaar gevangenisstraf / boete 5e categorie...
                            zit ik niet op te wachten voor die paar euro die het me dan zou besparen... dat is eigenljk de reden de ik bedoel

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #15
                              Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                              Er is geen rechter die jouw voor een paar plantjes 3 jaar op gaat sluiten.
                              Denk dat dit pas op zou gaan als je voor meer als 25.000 euro stroom jat dan word het een vermogensdelict en je praat over misschien wel 1500/2000 planten en combo stroom jatten.

                              Comment

                              Bezig...