Licht en lawaai probleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jokkekuur
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2014
    • 10

    #1

    Licht en lawaai probleem

    Korting op 420shop
    Ik heb een kamer van 2.50m op 3m en daar staat een tentje in van 1.20m op 1.20m nu zit ik met een probleem dat het te warm word als ik de deur dicht doe en raam open maar de rolluik af als ik dan de afzuigventilator op hardste zet is de warmte ok maar dan heb ik weer last van veel te veel lawaai maar als ik de rol openlaat komt er veeeeeeeeel te veel licht naar buiten


    image.jpgimage.jpgimage.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Licht en lawaai probleem

    De deur van die tent moet ook dicht heh...

    Je kunt ook niet in-en uitlaat in dezelfde ruimte doen in zo'n klein kamertje.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Jokkekuur
      Plantje
      Nieuw Lid
      • May 2014
      • 10

      #3
      Re: Licht en lawaai probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      De deur van die tent moet ook dicht heh...

      Je kunt ook niet in-en uitlaat in dezelfde ruimte doen in zo'n klein kamertje.

      wat stel je dan voor ?

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: Licht en lawaai probleem

        uw uitlaat naar een andere kamer laten blazen simpel toch
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • DenSchimmige
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2013
          • 1132

          #5
          Re: Licht en lawaai probleem

          Koop of regel ergens gordijnen van een goed dik stofje die weinig licht doorlaat.. Liefste donkere kleur (Zwart Donkerblauw etc.
          Hang ze op voor je raam.

          Warmte:
          Leg je uitlaat een andere ruimte in.

          Lawaai:
          Koop of timmer een softbox voor je fan.
          Betere optie had natuurlijk een slak in softbox geweest
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment

          Bezig...