Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke growtent halen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Welke growtent halen?

    Hij moet inderdaad in de slaapkamer komen, en als iemand van jullie het niet eens is met elkaar, zet dan gewoon een linkje van een betere erop

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En ik bedoelde niet dat ik filter wou maar dat als je het binnenhuis/in mijn kamer een beetje ruikt dat het niet erg zou zijn

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En ik had een klein vraaje aangezien ik nog een new member ben op dit forum.
    Ik heb net mijn profielfoto gewijzigd alleen als ik gewoon een forum open zie ik die van anderen wel maar de mijnes niet, zien jullie hem dan wel of ...?

    Comment


      #17
      Re: Welke growtent halen?

      Ik zou zeggen.. lees alles hierboven ff rustig door, en waag zelf nog een poging om wat samen te stellen...
      Je moet voor jezelf beslissen wat je wilt.. de grootte vd tent, wat voor licht daarin.. afzuiger.. het moet wel allemaal op mekaar af te stemmen zijn.
      En als je die buis met een fancontroller wilt dimmen zonder brom, dan mag je budget wel 250 omhoog..
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #18
        Re: Welke growtent halen?

        Ik heb nog niet echt verstand van sommige dingen en daarom wil ik dat andere mensen hem samenstellen voor mij.
        En ik beslis uiteindelijk toch zelf want ik bepaal zelf wat ik koop.
        En mijn budget is trouwens verhoogt naar 1000 euro! Heb gister wat geld gewonnen

        Comment


          #19
          Re: Welke growtent halen?

          Ik zou als ik jou was eerst nog ff 100 kweekverslagen lezen.. daar staat genoeg in .. Ook over voeding ed.
          En je weet nog niet eens of die tent in die kast komt, of erbuiten.. hoe moeten wij dan gaan zoeken..
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #20
            Re: Welke growtent halen?

            Oke als ik nou wil beginnen met 600 watt HPS verlichting wat voor afzuiger, filter moet ik daarbij hebben? ( Het komt in een tent van 120x120x200 )

            Comment


              #21
              Re: Welke growtent halen?

              ik ben sprakeloos gast....
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment


                #22
                Re: Welke growtent halen?

                Als je nu eerst eens wat gaat lezen, dan weet je ook wat je nodig gaat hebben
                Je wil gewoon te snel en dat is niet goed.
                Je zult een hoop geduld moeten opbrengen, vooral straks in de laatste weken.
                Het is ook al eerder voorgesteld dat eerst eens 100+ kweekverslagen te gaan lezen.
                Daar sluit ik me bij aan, want anders denk ik dat het helemaal mis gaat en je een hoop teleurstellingen te verwerken krijgt

                Comment

                Bezig...
                X