Welke kweektent is het beste anno 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wierie Wierie
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 848

    #1

    Welke kweektent is het beste anno 2014

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben op dit moment al een tijdje bezig met een Siverbox II 120x120 maar ben totaal niet te spreken over de slechte kwaliteit van deze tent. Rits laat nu al los bij de stiksels (5 rondes mee gedraaid) en is ook totaal niet licht dicht en de overal kwaliteit is ook gewoon slecht

    Reden dat ik deze tent heb is omdat ik hem voor 70 euro kon kopen van iemand.

    Nu wil gaan uitbreiden naar een 240x120 maar ik wil nu dus de tent met de beste kwaliteit.


    Zelf heb ik al heel wat onderzoek gedaan.
    Wat ik zelf de beste tent lijk te vinden is the gorrila growtent. Jammer genoeg kan je die nergens in europa bestellen (mocht er iemand een adres weten hoor ik het graag)

    Nu twijfel ik over een Secret jardin DR of een Greenroom.

    Graag wil ik eens weten wat andere hier van vinden.

    Dus ben benieuwd.

    Ik wil gaan voor beste kwaliteit...
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009
  • GDog
    Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 671

    #2
    Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

    kijk is op amazon! daar hebben ze ook veel tenten aan redelijke prijzen!
    en de kwaliteit is ook niet slecht! ik ken wel de merken niet van buiten!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment

    • budha54
      Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2013
      • 717

      #3
      Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

      Er staat 1 hier gebruikt op JD !!!!!!!!!!!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

        Bij het bepalen van welke tent je koopt zou ik ook mee laten wegen hoe de rits zit.
        Sommigen gaan van boven naar beneden, anderen van rechtsonder naar linksboven in een bocht, en weer anderen hebben de rits links of rechts.
        Ook de gaten voor afzuiging, elektra en inlaatraampjes zitten vaak op verschillende plekken.

        Bekijk ook even de garantievoorwaarden.
        Sommige fabrikanten geven geen garantie op de rits.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Kwasimodo
          Grower
          Nieuw Lid
          • Jul 2014
          • 688

          #5
          Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

          Dat doe ik bij mijn pantalons ook.(mee laten wegen hoe de rits zit) Ik ben "rechtsdragend", vandaar dat de opening van mijn gulp links moet zitten.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #6
            Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

            QnQ bedankt voor de tips
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • Tune
              Senior Stoner
              Member
              • Dec 2013
              • 41

              #7
              Re: Welke kweektent is het beste anno 2014

              Als je voor een nieuwe gaat zou ik een Mammoth Pro kiezen.
              De SJ worden nu in Marokko gemaakt en zijn niet meer dat wat ze ooit waren.
              Mammoth heeft hetzelfde assortiment en is van beter kwaliteit.

              Comment

              Bezig...