Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedkoop Smartpot alternatief

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: goedkoop Smartpot alternatief

    Hmmm....is idd een mooi alternatief.
    Ga er mss ook een paar kopen. Bedankt.

    Comment


      #17
      Re: goedkoop Smartpot alternatief

      Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
      ja gewoon wasmand halen bij de action, kan je plant lekker vrij groeien en hoef je niet meer te verpotten Damn, I love action!
      K heb gewoon een 65l specikuip van de praxis met gaten er in geboord voor mijn think different autoflower

      Comment


        #18
        Re: goedkoop Smartpot alternatief

        hennepvezelzakken krijgt je plant zijn verre neefje eens te zien
        Wel in dode en gevlochten vorm

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
        Last edited by grinderke; 5 September 2014, 18:31.

        Comment


          #19
          Re: goedkoop Smartpot alternatief

          @younggrower98 ja die speciekuipen zijn ook mooi en lekker stevig ook! alleen wel wat duurder dan de action prijzen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #20
            Re: goedkoop Smartpot alternatief

            Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
            @younggrower98 ja die speciekuipen zijn ook mooi en lekker stevig ook! alleen wel wat duurder dan de action prijzen
            Ja idd iets van 8,- bij de praxis maar k heb een lieve buurvrouw bij de praxis werken

            En voor de c.a. 2,- tomaten voeding die ik dan over het hele groei/bloei proces kwijt ben aan mn autoflowers per stuk kan de shop daar niet aan tobben

            Comment


              #21
              Re: goedkoop Smartpot alternatief

              ja het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn ik heb dit jaar alleen mijn zaden betaald dat was 12,50 en flesje voeding van 3,50 en bloeivoeding krijg ik van een maatje dus meer heb ik niet nodig
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #22
                Re: goedkoop Smartpot alternatief

                Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
                ja het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn ik heb dit jaar alleen mijn zaden betaald dat was 12,50 en flesje voeding van 3,50 en bloeivoeding krijg ik van een maatje dus meer heb ik niet nodig
                Oja natuurlijk xD de zaden nog :p da is voor mij 27,- voor 2st ja wel duur kweet et
                Think different van dutch passion
                60 day wonder van dna genetics

                Comment


                  #23
                  Re: goedkoop Smartpot alternatief

                  ach ja ik heb gewoon bij lokale growshop zaden gehaald zonder daar meer dan de naam van te weten en aarde had ik gelukkig nog genoeg liggen alleen 20l bemeste tuinaarde moeten halen toen ik ze ging verpotten in de definitieve potten dus ik zit nog maar op 20,- voor mijn kweekje dit jaar
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                  Comment


                    #24
                    Re: goedkoop Smartpot alternatief

                    Bij Wildkamp heb ik ooit 20 budgetline 65 liter speciekuipen gekocht voor 7 euro stuk.
                    Ze vroegen wel met ik met 20 speciekuipen moest aanvangen: ze waren bestemd om bramen, frambozen en bamboe in op te potten in onze tuin, want die woekeren enorm.
                    Ik heb ze inderdaad ingegraven in de tuin voor de bramen enz.
                    Maar je kan ze voor van alles gebruiken.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment

                    Bezig...
                    X