Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pc grow ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #18
        Re: pc grow ?

        Afzuiging lijkt me dan wel ok , die zal dat wel kunnen trekken een 400 w.
        Hoe lang ga je voorgroeien ? En blijf die mooie fotos posten.

        Grtz

        Comment


          #19
          Re: pc grow ?

          voorgroei gaat max 1 week zijn. zit mee beperkte ruimte dus rap in bloei trekken.
          de reden dak er vier zaadjes ingelegd heb is omdat ik direkt wil kunnen starten mee een eb en flow syteem op coco's. heb er ook al alles voor in huis behalve de coco's.
          de foto's zullen blijven volgen , ben nu wel wa men andere topic uit het oog verloren der straks ook is nen update van doen
          zal blij zijn als alles in 1 kas zit dan kan ik het ook gemakkelijker bijhouden. nu staat alles
          hier zo wat verspreid tot zelfs dit bakkie op de keukentafel

          morgen begin ik aan die kas te bouwen, heb alles in huis dus verwacht niet echt veel prob.
          zal veel picca's voorzien van den bouw ook mss nuttig voor iemand,

          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

          Comment


            #20
            Re: pc grow ?

            wou deze ook nog ff posten, dit is 3 uur verschil met vorige



            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #21
              Re: pc grow ?

              hier nog even een paar foto's van derjuist,
              alles verloopt heel vlot,










              dit was het voor nu, alles verloopt nog steeds vlotjes, ph en ec worden de volgende keer dus dinsdag bij het verversen op 6.0ph en 1.2ec gezet.
              deze waarden zijn volgens het schema,

              grtz

              vergeten zeggen, deze middag kwam er een kennis langs met een remorkske vol. jaja koelcelpanelen ik super blij, zijn stukken van 1.2 op 2.5 lang en 10 D. deze worden normaal morgen, als de cirkelzaag hier geraakt nog verzaagt op maat. dan is het nog de openingen uitboren voor aanzuig en afzuig enz...
              als dit al gedaan is word ze samen gestoken en afgekit dit word een ideale klimaat beheersing

              aja wie mss intresse heeft in die panelen laat maar iets weten via pm der is altijd wel iets te regeln

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #22
                Re: pc grow ?

                de dames nog is,
                en ze zijn goed hun weg aant zoeken naar het water








                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #23
                  a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                  Comment

                  Bezig...
                  X