Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi, ik ben van plan een kastje te kopen maar is deze nou echt goed? Ruik je nou echt helemaal niks en hoeveel kan je hieruit krijgen?

    #2
    Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

    Als je hier eens zoekt op "bonanza" vind je al wat resultaten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

      Als je een mooie stevige kast wilt hebben voor langere tijd is dit wel een aanrader, zou er wel een verhogingsset bij kopen, ik vond die van mij een beetje laag voor het mooie (standaard hoogte)

      Geur hoeft geen probleem te zijn met een goed filter en afzuiger (nooit last van gehad)

      Hoeveel je eruit haalt is afhankelijk van je aantal planten, wat voor lichtbron / wattage van je (e)vsa en hoe goed je kunt kweken.

      Vond het een goede kast maar ik heb em destijds weggedaan ivm een zeikert van een vriendin

      Groetjes hortuz
      Last edited by Hortuz; 22 September 2014, 16:56.
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4
        Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

        De kast is inderdaad aan de lage kant en ik heb ook klachten gehoord van kennissen dat de afzuiger te weinig capaciteit heeft voor een lamp die geboost kan worden tot 660 watt.
        De temperatuur was in de zomer onvoldoende te beheersen.
        Maar de kast is inderdaad mooi en degelijk.
        Voor iets minder (€1299) koop je bij PUK-support een complete tent van 215 cm hoog bij 150 breedte en lengte met een 1000 watt lamp.
        Als je er een paar tientjes overheen wilt, dan kun de afzuigunit van 750 m3 met een 1000 m3 filter vervangen door een afzuiger van 1200 m3 met een 1500 m3 filter.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

            Of je koopt alleen de inhoud van de "kiloknallertent": die tent betreft de Elite 150Q en die kost bij PUK (na korting) 370 euro.
            De maten van deze tent zijn 150 * 150 * 215 cm.
            Voor dat geld kun je uit plaatmateriaal een deftig hokje in de zelfde maten of nog groter timmeren.
            Een lengte van 180 bij een breedte van 150 is naar mijn oordeel handiger.
            Want met die 1000 watter belicht je ongeveer 140 bij 140.
            Bij 180 cm heb je nog wat ruimte over voor een staande zwenkventilator, een olieradiator en een emmer water om op temperatuur te laten komen en bij de Elite 150q kun je die nauwelijks kwijt.
            Als je zelf iets vervaardigt, kun je het maken zoals je wil, zowel in de lengte, de breedte als de hoogte.
            Mits je enigszins overweg kan met gereedschap uiteraard.
            Overigens komt die mooie G-kit toch niet in een woonkamer te staan.
            Tenminste als de kweker zijn gezond verstand gebruikt, zet hij hem gewoon in een ongebruikte, niet voor gasten toegankelijke kamer.
            Last edited by Kwasimodo; 23 September 2014, 15:19.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

              Hoi,

              Ik heb die kast, erg degelijk!
              Inderdaad zoals al gemeld werd niet erg hoog, kwestie van laag houden.
              Ik kocht hem 2e hands, ik denk als je hem nieuw koopt er wel goede investering aan hebt gedaan.
              De vorige eigenaar wist er wel meer uit te halen dan ik, maar ik rook 2 gram per dag en heb voldoende aan de opbrengst voor eigen rookgenot!

              succes

              Comment


                #8
                Re: iemand ervaring met, G-kit wing kweekkast 600W 154x78 en 176 hoog?

                Het is ook een schitterende kast, welhaast een meubel.
                Ik heb hem in werking gezien, maar de eigenaar had er een soort onderstuk bijgekocht, omdat hij de hoogte problemen zat was.
                Hij had overigens ook een zwaardere afzuiger en groter filter erbij gekocht.
                Dus zijn "meubel" ging flink wat meer kosten dan aanvankelijk gedacht.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment

                Bezig...
                X