Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent darkroom 60/60/140

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent darkroom 60/60/140

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    ik ben van plan om een kweektent aan te schaffen en vroeg me af of ik 4 autoflowers kwijt kan in de darkroom 60/60/140.
    Tevens vraag ik me af of ik misschien niet beter 1 normale plant erin kan zetten.
    Ik kweek tot op de dag van vandaag in een kast maar die blijkt uit praktijk te klein te zijn om een autoflower volledig uit te groeien.

    Alvast bedankt

    #kweekiets

    #2
    Re: Kweektent darkroom 60/60/140

    leg een vierkant uit van 60x60 en kijk of je de potten die je wilt gebruiken erin kunt passen en je hebt je antwoord
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: Kweektent darkroom 60/60/140

      En daar ga je een 250W hps in hangen denk ik ?
      Dan kun je ook een mooie scrog maken met 1 of twee normale plantjes.
      Hoef je ook niet op de bloei te wachten, dat bepaal je zelf, en je hoeft niet van begin tot eind 18u licht per dag te geven.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Kweektent darkroom 60/60/140

        Bedankt voor de snelle reacties .
        Nu effe kijken of ik normale plantjes ga nemen of autotjes!

        Comment


          #5
          Re: Kweektent darkroom 60/60/140

          Ik zou aanraden om vrouwlijk zaad te doen, in plaats van een AF. AF bepaald zelf wanneer ze in de bloei gaat, voor geurilla kweek ideaal. Vrouwlijk zaad kun je sturen, en groeien zoals jij wilt. AF boeit een licht regime niets

          Comment


            #6
            Re: Kweektent darkroom 60/60/140

            ik zou er 4 18L potten in fitten. Als plant zou ik een grotere maat autoflower pakken.

            Succes

            Comment

            Bezig...
            X