Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Homebox vs Secret Jardin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Homebox vs Secret Jardin

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Homebox vs Secret Jardin

    nou jongens laten we het gezellig houden en idd reageren op het topic ik kan je helaas niet helpen HULK maar denk dat er toch wel wat reviews te vinden moeten zijn? of is deze techniek echt zo nieuw dat die er nog weinig zijn?

    succes ermee in elk geval hoop dat iemand je er meer over kan vertellen en ik ben ook wel benieuwd omdat ik nog een tentje zoek voor volgend jaar ergens
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: Homebox vs Secret Jardin

      Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
      nou jongens laten we het gezellig houden en idd reageren op het topic ik kan je helaas niet helpen HULK maar denk dat er toch wel wat reviews te vinden moeten zijn? of is deze techniek echt zo nieuw dat die er nog weinig zijn?

      succes ermee in elk geval hoop dat iemand je er meer over kan vertellen en ik ben ook wel benieuwd omdat ik nog een tentje zoek voor volgend jaar ergens

      Wist in het begin niet dat de PAR+ zo nieuw was qua techniek. Dacht dat er eventueel al wel wat members zouden zijn met ervaring. Ik ga ook ff wat speurwerk doen. Mocht ik wat tegenkomen zal ik je zeker op de hoogte brengen.

      Groene groet,

      Hulk

      Comment


        #4
        Re: Homebox vs Secret Jardin

        Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	91,6 KB
ID:	1074436Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	79,7 KB
ID:	1074437Dag green hulk

        Ik heb een secret jardin DR II 150 werkt super!! Heb er 2x 600watt inhangen gaat super zit in week 4


        de secret jardin heeft er een water bak in en is gewoon super fijn!!

        gr Janga85

        Comment


          #5
          Re: Homebox vs Secret Jardin

          Goed om te horen Janga,

          Waterbak is wel ideaal zeg!

          Comment


            #6
            Re: Homebox vs Secret Jardin

            Er zit een waterbak in iedere tent waterdicht zijn ze echter niet

            Comment


              #7
              Re: Homebox vs Secret Jardin

              Hmm ok, hoe zit het met de stangen? Kunnen beiden tentjes evenveel aan of is de ene steviger als de ander?

              Comment


                #8
                Re: Homebox vs Secret Jardin

                De nieuwste homebox is steviger qua hoekverbindingen en buizen of je moet de prorange intense hebben die zijn hetzelfde.

                Comment


                  #9
                  Re: Homebox vs Secret Jardin

                  Hier Dr 120 secret jardin,met 1 600 w lamp,ben er tevreden van,die tent gaat nu al bijna 2 jaar mee.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment

                  Bezig...
                  X