Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tips over kweekast gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tips over kweekast gevraagd

    Korting op 420shop
    hoi ik ben nieuw hier en moet zeggen heb nog nooit zoveel gelezen misch nu wel iets teveel
    Ik heb een kast h140 b100 d90 2mm van mdf en ISO 5 cm dik PUR plaatsen
    2fans van 12v en een van 24v ook een zwem daarbij 2x100 sont en 2x150 met bij horende relais
    Heb evt thermisch beveiligde kachel nu is mijn kan iemand mij tips geven over in en uitlaat en evt het watvwaar te plaatsen heb nog alle mogelijk heden
    Voor d binnenkant heb ik mylar.

    #2
    Re: tips over kweekast gevraagd

    veel zoeken en lezen!

    Comment


      #3
      Re: tips over kweekast gevraagd

      Hee, inlaat moet 2x zo groot zijn dan de uitlaat. Bij tentjes is dit meestal een passieve inlaat links en rechts onderin. Uitlaat waar de afzuiging en filter uitblazen zit meestal rechts bovenin. Ventilator hoort tussen de lamp en toppen te blazen. Meer vragen verder?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      foto's zijn gewenst

      Comment


        #4
        Re: tips over kweekast gevraagd

        Met zo''n kast heb je wel een echte ventilatie nodig, dat kun je niet met pc-fans af.
        Die vier lampjes zijn ook niet handig. Beter had je 1x 400W gekocht.
        Onder elke lamp die je nu hebt past 1 plantje.
        Maar er passen geen 4 reflectors in die ruimte. Hoe ga je die ophangen dan ?

        Hoe je de minimale grootte van een passieve inlaat berekend heb ik hier weleens beschreven.

        Tip: Zoek het forum kweekverslagen hier op JD, en kijk eens wat de kwekers hier voor tentjes en spulletjes hebben.
        Volgens mij haal je van alles door elkaar.

        Nog 1 tipje, en dan hou ik er mee op: Wat heb je nodig om wiet te kweken.
        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: tips over kweekast gevraagd

          Ik heb zelf ook een kast in elkaar geknutseld, en heb vanonder in men kast een badkamer-fan gehangen met diameter 150mm en bovenaan men kast ook eentje van 150mm. Ik kan men kast op deze manier perfect op temperatuur houden. Ik heb er wel geen filters voor voorzien, maar waar ik woon, gaat geen mens iets ruiken.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

          Comment

          Bezig...
          X