Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Space Bucket" verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    "Space Bucket" verlichting

    Korting op 420shop
    Hey,
    Ik wil een space Bucket gaan maken, wat voor verlichting (cfl) zal ik gaan halen?
    Het moet betaalbaar zijn maar ook effectief!
    Mvg

    #2
    Re: "Space Bucket" verlichting

    En waar kan ik deze lampjes het beste halen? In de growshop of gewoon in een andere winkel?

    Comment


      #3
      Re: "Space Bucket" verlichting

      BRTVSRS: bedoel je dit, had er nog nooit niks over gehoord effe snel gegoogeld en vond dit.

      http://www.rollingstoned.nl/emmertje...voor-100-euro/

      voor mijn gevoel kan je beter een voorgroei tentje en armatuurtje aanschaffen heb je ook voor 100 Euro.

      Comment


        #4
        Re: "Space Bucket" verlichting

        Leuk idee zo'n bucket, maar je kan beter voor hetzelfde geld voor een klein tentje gaan, daarin is je klimaat veel beter te handhaven.
        de lampen voor de groei wil je in 6500k, voor bloeien ongeveer 4000k.
        Ook tijdens de bloei heb je een koolstoffiltertje nodig, anders stinkt je hele huis ernaar!
        Wat voor lampjes je moet halen staat er al bij, kijk even bij wat growshops of wacht een goeie tip af..

        Comment


          #5
          Re: "Space Bucket" verlichting

          Oorspronkelijk geplaatst door D3VI8 View Post
          Leuk idee zo'n bucket, maar je kan beter voor hetzelfde geld voor een klein tentje gaan, daarin is je klimaat veel beter te handhaven.
          de lampen voor de groei wil je in 6500k, voor bloeien ongeveer 4000k.
          Ook tijdens de bloei heb je een koolstoffiltertje nodig, anders stinkt je hele huis ernaar!
          Wat voor lampjes je moet halen staat er al bij, kijk even bij wat growshops of wacht een goeie tip af..
          Kan ik deze lampen bij een Blokker oid halen? Ik wil het vrij simpel houden

          Comment


            #6
            Re: "Space Bucket" verlichting

            Succes !

            Ik zou eerst eens op zoek gaan naar zo'n grote emmer, of regenton en dan pas gaan zoeken naar de verlichting die daar bij past.
            Op de site staan voorbeelden genoeg, ook de beschrijvingen van gebruikte materialen (zoals lampen dus) staan er keurig bij.

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X