Ralight 600w als gavita 600w digistar te duur is

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gladiator
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2013
    • 48

    #1

    Ralight 600w als gavita 600w digistar te duur is

    Korting op 420shop
    Hallo beste kweekers,

    Ik liep pas geleden in een growshop te Amsterdam.

    Daar zag ik een mooi Ralight600w voor 125 euro, nieuw.
    Het is dimbaar en vanaf 250w tot 660w.
    Ook kleiner als de gavita600w.

    Dus als een gavita 600w digistar net te duur is heb je hier een goed product.
    De gavita gaat vanaf 300w tot 660w.

    Jullie kunnen mij een pm sturen en ik stuur de adres wel.

    Groetjes
  • jameswat711
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 1

    #2
    Re: Ralight 600w als gavita 600w digistar te duur is

    Bij een Tuincentrum in wormer zijn ze nog een stuk goedkoper

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Ralight 600w als gavita 600w digistar te duur is

      Oorspronkelijk geplaatst door Gladiator
      ...Dus als een gavita 600w digistar net te duur is heb je hier een goed product...
      dus ?
      waarom dan ?
      Wat is er zo goed aan ?
      wat is de output ?
      verbruik ?
      verwachtte levensduur ?
      Iets van een datasheet om te vergelijken met een Digistar ?
      Heb je ervaring met dat ding ?
      foto's van het resultaat ?
      welke lamp moet er in dan ?

      Deze is 2 tientjes goedkoper dan een Digistar DUS een goeie vervanger vind ik een beetje vaag ..
      In China kun je ook een evsa voor de helft bestellen, is die dan een nog betere vervanger ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • rayfie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 227

        #4
        Re: Ralight 600w als gavita 600w digistar te duur is

        Ralight is Philips. Zoo... 20 euro goedkoper sjonge

        Comment

        Bezig...