Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP probleme in de meterkast zit in het donker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP probleme in de meterkast zit in het donker

    Korting op 420shop
    Ik was bezig met het voorgroei tentje op te bouwen toen me stoppen eruit sloegen.Groep 1 en de aardlekschakelaar klapte.Na alles aangezet te hebben werkt dus heel groep 1 niet meer.Kleine bijkomstigheden fancontroler naar de klote afzuiger naar de klote.Lamp werkt nog prima staat nu ff op een andere groep.Iemand enig id want ik leef nu dus in een donker wietmeurend hok zonder tv internet en de hele mikmak.Alvast bedanktGreets

    #2
    Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

    Heb je de schakelaar van groep1 ook om gezet?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En zit er op de climate controller geen reset op?

    Comment


      #3
      Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

      Heel veel sterkte, hoop dat alles snel gemaakt is !
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

        Heb totaal geen verstand van electra. Sterkte! Ik hoop dat mensen snel reageren die wat meer weten.

        Comment


          #5
          Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

          Tuurlijk staat die groep ook omhoog haha wat betreft de controller kan alleen de zekering ervan proberen te vervangen maar dit zijn ook weer aparte zekeringen. Soort van glaszekering maar dan witte steen of iets.

          Thnx voor het medeleven

          Verder heb ik een hobby electramonteur gesproken waarschijnlijk is die automaat in de mk kapot van groep 1
          Als hij een nieuwe heeft komt tie vanaaf nog langs.

          Comment


            #6
            Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

            Hoe is het nu?

            Comment


              #7
              Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

              Ja, als de automaat stuk is dan doe je daar niet veel aan. Moet wel een flinke klap geweest zijn dan als je zoveel schade hebt.

              Als je een multimetertje hebt (met weerstandsfunctie) dan kun je die zekering wel even testen. Als die het nog doet dan zou die geen weerstand moeten geven.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                Het is nu even opgelost

                Ik heb schijnbaar onderin nog 3 hoofdzekeringen zitten van 40A een van de 3 dus ook uit was geklapt wat nooit zou moeten kunnen gebeuren aagezien dit eigendom is van aliander en 40A gezekerd.heb ik me laten vertellen
                Waarschijnlijk zit er iets niet goed in de meterkast mja zorg vgoor later dan maar eerst ff de run afmaken

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Afzuiger is echt kapot de controller is ook niet van mij dus daar baal ik helemaal van maar hier kan ik eerst nog proberen de zekering te vervangen want die zouden de klap moeten opvangen.

                Ik ben al blij dat alles geaard is nu in het oude huis had ik waarschijnlijk brand gekregen.

                Comment


                  #9
                  Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                  Mooi dat je weer stroom hebt.
                  Hopen dat je zekering de klap heeft opgevangen idd.
                  Alleen jammer van je afzuiger.

                  Comment


                    #10
                    Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                    Hoop dat ik zoiets nooit moet meemaken.
                    Liever je afzuiging als brand in je oude huis toch maar leuk is het helemaal niet!

                    Hopelijk kan je die fan controller nog aan de praat krijgen.

                    Comment


                      #11
                      Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                      Het is of een hevige klap geweest of er zitten wat draden verkeerd aangesloten ofsow.
                      40Ampere knalt er niet zomaar uit lijkt mij.

                      Zal morgen ff een foto posten van de zekering van de fan controler misschien dat jullie een id hebben wt voor 1 het is.
                      Het gaat om een s-vent 7a controller.

                      Heb nu tijdelijk van me maat ff een 350 kuub setje gekregen om iig de stank tegen te gaan. Het zal nu wel erg warm worden in de tent mja dat i dan maar jammer voor ze

                      Verder draaien we weer compleet door voor nood hierna eerst is nieuwe zooi halen.


                      Thnx voor het meedenken allemaal en mocht er nog een techneut langs dit topic zwerven ik zou nog wel graag de oorzaak willen achterhalen mocht iemand dat kunnen raden of weten ik ben iig het spoor bijster en de electricien ook

                      Comment


                        #12
                        Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                        alles leuk en aardig maar wat de kortsluiting heeft veroorzaakt dus goed nakijken
                        maar alles is goed afgelopen in ieder geval
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                          De hoofdstop moet waarschijnlijk vervangen worden door een officiele monteur van de energieleverancier. Zorg dat je een mooie smoes klaarhebt: "Wou mijn kamerlamp een nieuwe schakelaar geven, maar was vergeten de stekker eruit te trekken. Sodeju wat een klap man!" Of zo iets.

                          Comment


                            #14
                            Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                            En berg je spullen goed uit het zicht !
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: HELP probleme in de meterkast zit in het donker

                              Dat gaat ook zo lekker met die stank. Probeer daar ook wat aan te doen. Zit je kassie vlakbij je tent?

                              Comment

                              Bezig...
                              X