Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minikweekkast beginners? Hulp nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

    Je bent te goed Q...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #17
      Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

      Mijn voorgroeihokje heb ik zo gemaakt. Paar latjes, kaderke maken en folie als "muren" er tegen geniet. Als je enkel een houten frame maakt heb je folie nodig Het is het tent pricipe, maar dan zelf gemaakt voor een paar euro's in de maten die je zelf wilt. Echt moeilijk is het niet.

      Comment


        #18
        Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

        Ik snap ook al die heisa nooit ..
        Wat is precies het probleem met een kastje kopen/maken ?
        Je hoeft er geen Bob de bouwer voor te zijn, en als je al op je duim slaat als je naar een hamer kijkt, dan kun je ook gewoon een leuk tentje kopen.
        Voor pakkembeet 6 tientjes heb je een prachtige donkere kamer van 60x60x150

        Mgoed, tips genoeg, dus ik hoop dat we veel werk-in-uitvoering gaan zien van Jordy.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

          Ik stuur zo een foto van de ruimte/bergzolder

          Comment


            #20
            Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

            Daar is het dus bij gebleven?
            Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

            Comment


              #21
              Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
              Tl neon 55 watt twee keer
              Greyvol,
              Vraagje... ik heb ook t-neon en die schakel ik aan en uit met een stekkerdoos, moet ik gaan denken aan VSA en Relais of zijn T-Neons plug en play?
              Ik hoor graag van je.
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment


                #22
                Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

                Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
                Greyvol,
                Vraagje... ik heb ook t-neon en die schakel ik aan en uit met een stekkerdoos, moet ik gaan denken aan VSA en Relais of zijn T-Neons plug en play?
                Ik hoor graag van je.
                Ik heb ze nog steeds 24/0 staan, dus geen aan en uit. Alleen aan Heb er nog een electronisch relay voor. Maar een hele lichte, nog niet gebruikt. Moet ik nog steeds doen.. Beter is een relay maar hoeft niet, is niet zoveel watt

                En inderdaad dat word ook 30 graden of meer als je niet afzuigt, afzuigen doen we toch wel?
                Last edited by Greyvol; 31 July 2015, 21:21.
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  #23
                  Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

                  Ah bedankt! Maakte me toch wat zorgen maar je reactie geeft vertrouwen. Op termijn ga ik er zeker een relay voor halen, maar nu voor dan maar zonder. Ik zal ze ook 24/0 aan laten staan
                  Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                  Comment


                    #24
                    Re: Minikweekkast beginners? Hulp nodig

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
                    Ah bedankt! Maakte me toch wat zorgen maar je reactie geeft vertrouwen. Op termijn ga ik er zeker een relay voor halen, maar nu voor dan maar zonder. Ik zal ze ook 24/0 aan laten staan
                    Plant heeft ook rust nodig, let daar wel op. Omdat mijn hokjes te klein zijn, had dat voor minimaal 11 liter per pot moeten maken en voor net zoveel planten als ik kwijt kan in mijn afbloei. Was een stuk handiger geweest, in een tentje ofzo.

                    Daarom Ben ik nu met stekken bezig gegaan en is dat 24/0 wel handig, En omdat het stekken zijn, altijd vrouwtjes en hoef ik niks weg te gooien. Niet echt gepland zeg maar, doe ook maar wat maar zo kon ik het tenminste vol krijgen.
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment

                    Bezig...
                    X