Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

    Ik ben geen beheerder, dat had je kunnen zien in het topic waar ieder nieuw lid zichzelf voorstelt of door mijn profiel te bekijken.
    Jij stelt je niet voor, komt met een rare nick (da's mijn mening), opent twee dezelfde topics, gooit lukraak met sterretjes in je post en dan verwacht je dat wij (ik) je serieus behandel ?
    Njah..helaas pindakaas, niet in mijn wereld.
    Als je je aan mijn post stoort, kun je op dat driehoekje klikken, dan hoef je jezelf niet zo bloot te geven. Je komt nu over als een 12-jarige.

    Succes met je keuzes in het leven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

      Ja Q. Met uw intresante komeetaars altijd hier* ** * **

      ps*

      Comment


        #18
        Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

        mammoth en secret jardin zijn gescheiden en zouden indentiek zijn op het logo na,
        maar als je echt verder verdiept zie je toch een verschillende opbouw bij de grotere tenten en alsook een verschillende lichtklasse,waarin de secret iets beter scoort en dus ook een iets hogere prijsklasse heeft.
        maarja iedereen heeft zijn favoriet voor bepaald merk en wat voor de 1 niet goed is,is dan wel weer goed voor de ander en omgekeerd.
        je kan hier uren over discuteren maar dat brengt niet op.
        gwn je ding doen waar jezelf goed bij voelt.
        uiteindelijk zijn het de skills die het verschil maken ohw yeah

        Comment


          #19
          Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

          Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
          Straffer zou geweest zijn als z'n nick uit de volledige vraag bestond.


          Tja met zo'n nickname is het idd of je erom vraag, en kan je geen commentaar verdragen heb je hier vette pech, dit forum is van ons en kan je onze reacties op je domme vraag niet verdragen kan je altijd oprotten of leren lezen, dan had je je vraag niet gesteld....

          Het is ook totaal geen interresante vraag, wilde ik ook maar even reageren...
          En tja, als je een topic opent word er gereageerd, zou je niet beter wat op Facebook zoeken?
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #20
            Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit

            ja goeie vraag ik zit met het zelfde probleem welke tent .

            Mammoth 150 pro is opzich prima zover als ik kan zien ,210d mylar opzich goed maar duurder dan de secret yarden ds150 .
            van de ds150 is de materiaal weer wat minder goed 190d.

            ik ga me zelf effe wat meer verdiepen in deze 2 tenten .

            Comment

            Bezig...
            X