Mededeling

Collapse
No announcement yet.

G-kit 1200 (Bonanza)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

G-kit 1200 (Bonanza)

Korting op 420shop
    Zijn hier nog mensen die beschikken over een G-kit 1200? Zag onlangs enkele foto's van iemand die met succes 32 dames tot aan de oogst erin kweekte... stond versteld. Alles in vierkante 3à4 liter potten... Tjonge, ik geloofde mijn ogen niet.
    Nog zo'n kwekers hier? Ik plaatste er veel grotere potten in (10 liter of zo) en hield mij op 8 dames, en toch bleek die ruimte zeer goed gevuld.
    Ben ik nu verkeerd bezig of nie?

Re: G-kit 1200 (Bonanza)

Waarom wil je dat weten, he, he..?

Hoeveel plantjes je erin doet maakt niet uit.
    Vol is vol.
    Resultaat is hetzelfde, alleen met grotere potten heb je minder snel problemen. (en het knipt fijner)
    Bij uitval daarentegen is dat van veel groter effect op het resultaat.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb eerste maal ooit gekweekt met een 8 tal dames in G-tool en had "materiaal" voor meer dan 2 jaar... We zijn nu 2j verder en ik start nog eens opnieuw. Wou gewoon héél goed en zonder problemen terug eens een klein oogstje draaien. Heb effectief met mijn 11liter potten nooit problemen gehad... Doch contact hebben met mede-kwekers in zelfde kast/medium is altijd leuk. Ook als ik planten te veel heb, geef ik ze met plezier weg. (B). Puur eigen gebruik, gecured en al... na 2j nog zo goed als vers...

Comment

Ik heb ook zo'n ding. Ik kan er max 14x 18l in kwijt. (vanzelfsprekend heb ik maar 5 plantjes ) Wat wil je precies weten?

Comment

Wou gewoon weten wat er door andere G-kit gebruikers gedaan wordt. 34 potten van 6l of beperken tot 10-15 van 15-20 liter. Natuurlijk dat de soort hier ook van belang is e.d. De foto's die ik kon volgen met de 34 planten in 6l potten deed mij gewoon denken of ik met mijn 8 à 10 planten er gewoon niet meer uit kon halen... aangezien mijn kit toch maar 1x per 16 maanden draait. Zoek dus gewoon een goeie opbrengst en de minste problemen voor het toch stevige energie-verbruik gedurende 12 weken... niks meer, niks min. Als de opbrengst van 8 planten in 18liter potten even groot is als 34 planten in 6 liter potten kies is resoluut voor de 8 planten hoor...

Comment

Ik weet niet hoeveel je denkt nodig te hebben. Ik haal +/- 60gr per plantje in vierkante 18l potten (beginnende kweker). Het grote voordeel van ruime potten is dat het minder snel mis gaat, de plant is minder gevoelig voor kleine foutjes.

Comment

Ben ook absolute beginner, slechts 1x gekweekt... doch zaakje is perfect gelukt. (wel veel bijgeleerd hier en strikt mij gehouden aan spelregels, boeken gelezen enz.)
              Het was gewoon één leuke ervaring. Nadien gedroogd en gecured en na 2j nog steeds perfect materiaal. Je hebt 100% gelijk met die ruime potten, zelf zal ik wel voor de
              11liters kiezen en na 3weken zeker in bloei steken. Welke potgrond gebruik jij? Probleem in Belgiê is dat je moeilijk Plagron of zo vinden kan... ofwel via ndl, doch dat valt ook op nietwaar? Ik kweekte op de batmix gemengd met perliet en dit was een succes.

Comment

Ik gebruik Plagron Lightmix, daarnaast gebruik ik ook voeding van Plagron. Precies volgens het schema. Eerste keer is hier ook zonder problemen verlopen. Ronde 2 lijkt tot op heden ook prima te verlopen.

Comment

Bezig...
                X