Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke kweektent

    Korting op 420shop
    hallo mensen .


    ik wil een kweektent aanschaffen , maar twijfel tussen 3 soorten van de zelfde afmeting .

    1:mammoth pro 150-150-200 210d mylar
    2:secret yarden darkstreet ds150 150-150-200 190d mylar
    3:silverbox mylar 150-150-200

    ik zat zelf tedenken aan nummer 2 omdat deze goedkoper is en relatief goede kwaliteit , maar de mylar stof is wat minder 190d .

    wat zouden jullie doen ?

    budget max 170 euro maar betaal liever 140 euro natuurlijk .

    hoor het graag

    #2
    Re: welke kweektent

    En daar ga je 1000W in hangen, of 600W ?

    Met 1000W zou ik de hoogste nemen.
    600W is aan de krappe kant voor 150x150 dus daarmee zul je ook minder hoge temp. hebben.

    Bij tentjes telt vooral de plaats van de rits, hoe die open gaat, van boven naar beneden, van links naar rechts of andersom, en is het 1 "deur" of twee ?
    En dan zijn er nog de diverse gaten waar je op moet letten. Zitten ze achter, links, rechts, bovenop ?

    Wat daarbij voor jou het handigst is weet ik niet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: welke kweektent

      hmm oke daar heb je aardig wat punten .
      ik draai met 600 watts , heb nog wel 3 600wats liggen maar wil geen risico lopen dus hou het bij 1 lamp .

      heb nu een hok van 240-110-220 (220 is hoogte ) daar draai ik 600 watt in werkt perfect , maar ga over naar tentje , wil mobiel zijn zodat ik het kan verplaatsen of snel kan opruimen mocht ik iets ruiken in de lucht

      hoeft ook niet zoveel planten in minimaal 4 stuks .
      maar hou wel van ruimte want wil me kont kunnen draaien als ik bezig ben !.

      ik ga al die punten van je vanavond nakijken wat mij het beste past bedankt .

      Comment


        #4
        Re: welke kweektent

        - je moet rekening houden dat je met je budget krap zit.
        - als je kan zou het hok zelf maken.
        - je hebt zeker een afzuiger nodig , zeker een goeie lamp , zeker een koolstoffilter , zeker een ventilator voor luchtcirculatie en goede aarde.
        - een voedingslijn is uiteraard ook aangeraden voor een optimale kweek , maar heb je dit niet , je kan al starten.
        - hoeveel plantjes wil je groot brengen ?
        - hou ook rekening dat je reg zaden of fem zaden neemt , geen autoflower.
        - wij geven de voorkeur aan hps lamp , maar dan heb je ook een ballast nodig (vsa)

        - Grts Amazing

        Comment


          #5
          Re: welke kweektent

          Had ge nu wat rapper getypt amazing...

          Comment


            #6
            Re: welke kweektent

            ik heb alles al !!

            heb al een hok draaiend die spullen zet ik over in de tent .
            heb 4 sets osram 600watts liggen super son t incl vsa's !
            aanvoer en afvoer en koolfilter enzz

            maar moet wachten tot de powerplantjes klaar zijjn zijn nog maar een halfe meter hoog .

            mvg
            Last edited by holyshit; 30 January 2015, 14:31.

            Comment


              #7
              Re: welke kweektent

              Er zat 3 minuten tussen die twee posts Toch een teken dat teveel mensen weten dat je kweekt als je schrik hebt van onaangenaam bezoek. 4 sets liggen, tsja... Das het risico.

              Comment


                #8
                Re: welke kweektent

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Had ge nu wat rapper getypt amazing...
                - hahahaha idd

                Comment


                  #9
                  Re: welke kweektent

                  iemand ervaring met deze webshop kan geen kvk vinden namelijk en de prijs is relatief vreemd laag .

                  https://www.ezgrow.eu/nl

                  wil daar die mammoth 150-150-200 bestelllen .

                  kep um gevonden maar heb nog me twijfels kvk 61046167
                  Last edited by holyshit; 30 January 2015, 21:32.

                  Comment


                    #10
                    Re: welke kweektent

                    bestel gewoon bij shops die hier veel genoemd worden...

                    Voor mij een fijne shop is Growshop Alien. Vriendelijke kerel en goede service.

                    No mercy (eindhoven, geloof ik)
                    degrowshop.eu (utrecht)
                    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                    Comment


                      #11
                      Re: welke kweektent

                      urbengardenshop

                      desjop

                      greencell

                      als ik mocht kiezen ging ik voor optie 1 van wat jij opnoemde

                      nu las ik , hok 240 en daar draaide je met 1 lamp van 600 in ??? dat lijkt me beetje vaag
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #12
                        Re: welke kweektent

                        ja klopt 600 watt in dat hok met 3 planten he !

                        kan er wel 20 in zetten maar dan kom ik uit op meer lampen wat ik dus niet wil .
                        vandaar de kleinere tent .

                        ik ga nog effe verder zoeken op die sites .

                        mvg .

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        probleem is dat ze gek genoeg totaal andere prijzen hebben .

                        de 1 vraag 240 euro voor de mammoth pro en de andere 180 euro , en deze wat ik gevonden had 148 euro .
                        weet niet hoe zei allemaal zulke hoge prijzen kunnen hebben .

                        Comment


                          #13
                          Re: welke kweektent

                          - de verschillen in prijs is de sterkte van je tent om licht tegen te houden.
                          - kijk hier even. zoals K1 en mike01 zeggen , zeg ik je ook , beste shop is deze.
                          - http://www.urbangardenshop.nl/webshop/tenten/hortilab/

                          Comment


                            #14
                            Re: welke kweektent

                            weet iemand de mylar dikte van de homebox growlab gl145 ?

                            ja ik weet dat die sites goed zijn wat jullie mij aanraden maar dat trekt mijn budget niet en vind 170 euro al grof veel geld .

                            Comment


                              #15
                              Re: welke kweektent

                              Ik zie het probleem niet. Je wil niet met meer dan 1 lamp werken, dus je kan 3 sets van 600 watt te koop zetten. Je hebt nu drie planten staan, die passen perfect in een 120x120. Je trekt de rits open en je kan overal aan. In een 150x150 tent ga je ook 'uw kont ni kunnen keren' als daar drie of vier planten in staan. Dus volstaat de 120. Mammoth classic 120 kost u 109 euro, de pro 129. Kan je nog minstens 75 euro vanaf trekken van die drie sets lampen.

                              Plus ik denk dat die kast wel genoeg zal opgebracht hebben met die 4 sets in...

                              Comment

                              Bezig...
                              X